خدمات طراحی سه بعدی و
خدمات مهندسی معکوس

حرفه ای ترین طراحان سه بعدی آماده شروع پروژه شما هستند.

services

محصولی آماده ای را دارم و می خواهم آن را مهندسی معکوس کنم.

services

یک ایده فوق العاده دارم و می خواهم همه مراحل طراحی و تولید محصول را با شما انجام دهم.

services

یک فایل سه بعدی دارم اما برای پرینت آماده نیست. لطفا به من برای پرینت آن کمک کنید.

چرا خدمات طراحی سه بعدی 3DFAST را انتخاب کنیم؟

طراحی سه بعدی، راهی برای تبدیل ایده‌های ذهنی به واقعیت است. از قطعات دقیق صنعتی گرفته تا ماکت‌های معماری، زیورآلات، مجسمه‌ها، هدایای ویژه و خاص، و محصولات حوزه آی تی و فناوری، همه و همه می‌توانند با طراحی و پرینت سه بعدی ساخته شوند. شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی، خلاقیت خود را به کار بگیرید و ایده‌هایتان را به واقعیت تبدیل کنید. برای این کار، می‌توانید از کانون طراحان سه بعدی کمک بگیرید. این جامعه، متشکل از افراد متخصصی است که در زمینه طراحی سه بعدی، تجربه و مهارت دارند.
طراحان سه بعدی با مهارت های مختلف و مسلط به نرم افزارهای سه بعدی مختلف در جامعه طراحان سه بعدی 3DFAST فعالیت می‌کنند. متخصصین مهندسی معکوس، مدلسازی و طراحی سه بعدی محصول، طراحان قالب تزریق پلاستیک، معماران، طراحان کاراکتر و انیمیشین، طراحان چهره و مجسمه دیجیتال که هر کدام مسلط به نرم افزارهای مختلفی همچون راینو (Rhinoceros) ، زیبراش (Zbrush) ، ماتریکس (Matrix) ، سالیدورکس (SolidWorks) ، تری دی مکس (3Ds Max) ، اسکچ آپ (Sketch Up) ، اتوکد (AutoCAD) آماده پیوستن به تیم تولید محصول شما هستند.
طراحان 3DFAST علاوه بر آشنایی با طراحی و مدلسازی سه بعدی، متخصص طراحی برای پرینت سه بعدی هم هستند. در واقع آن ها تا مرحله نهایی پروژه شما که ساخت محصول به حساب می آید در کنار شما هستند.

Emoji Emoji امکان استفاده از راهکارهای به روز اسکن و اندازه گیری دقیق مهندسی در پروژه ها
Emoji Emoji ضمانت ساخت افزایشی دقیق محصول طراحی شده و ضمانت اسمبل شدن قطعات پرینت شده
Emoji Emoji سرعت بالای ارتباط و رفت و آمد فیدبک ها با طراحان سه بعدی
Emoji Emoji امنیت اطلاعات و تعهدات قانونی3DFAST و همچنین ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از خدمت طراحی
Emoji Emoji جامعه ای گسترده از بهترین طراحان، مهندسان و سازندگان ایرانی و خارجی
feature-background

خدمات طراحی سه بعدی 3DFAST چگونه کار می کند؟

پرکردن فرم طراحی محصول سه بعدی

بررسی درخواست و انتخاب یک طراح حرفه ای مناسب

اندازه گیری و یا اسکن سه بعدی

طراحی سه بعدی و یا ویرایش فایل اسکن شده

برای شروع طراحی سه بعدی توسط طراحان کاربلد و حرفه ای 3DFAST باید فرم طراحی را پر کنید. هر چه اطلاعات دقیق تری در اختیار کارشناسان ما قرار دهید، طراح سه بعدی مرتبط تر و مناب تری برای پروژه شما انتخاب خواهد شد. اگر خود قطعه را برای مهندسی معکوس در اختیار دارید، تصاویر دقیق و با کیفیتی از آن را برای ما ارسال کنید. در هنگام عکاسی از محصول توجه داشته باشید که یک خط کش نیز در کنار محصول قرار دهید. این کار به کارشناسان ما کمک می کند که سنس دقیق تری از اندازه های محصول شما به دست بیاورند.

در صورتی که خود قطعه را ندارید و قصد طراحی محصول رو بر اساس یه ایده یا عکس یه محصول را دارید سعی کنید همه مستندات، عکس ها و ... را در اختیار ما قرار دهید. توجه داشته باشید که اگر اسکچ یا هیچ اطلاعات دقیق از محصول در اختیار ندارید باید آن را با ما در میان بگذارید تا در پروژه شما از طراحان محصولی استفاده کنیم که اسکچ اولیه محصول شما را تهیه کنند.

در صورتی که فایل دو بعدی دارید و می خواهید آن را سه بعدی کنید یا فایل سه بعدی خراب و غیرقابل ساختی دارید، علاوه بر به اشتراک گذاشتن فایل، توضیحات کاملی در مورد محصول مورد نظرتان در اختیار کارشناسان فنی ما قرار دهید.

در واقع کارشناسان فنی ما لیستی از طراحان سه بعدی، مهارت ها و امتیازهای آن ها در اختیار دارند که پس از بررسی پروپوزال اولیه شما بهترین و مرتبط ترین طراح سه بعدی را برای پروژه شما انتخاب می کنند.

پرکردن فرم طراحی محصول سه بعدی

برای شروع طراحی سه بعدی توسط طراحان کاربلد و حرفه ای 3DFAST باید فرم طراحی را پر کنید. هر چه اطلاعات دقیق تری در اختیار کارشناسان ما قرار دهید، طراح سه بعدی مرتبط تر و مناب تری برای پروژه شما انتخاب خواهد شد. اگر خود قطعه را برای مهندسی معکوس در اختیار دارید، تصاویر دقیق و با کیفیتی از آن را برای ما ارسال کنید. در هنگام عکاسی از محصول توجه داشته باشید که یک خط کش نیز در کنار محصول قرار دهید. این کار به کارشناسان ما کمک می کند که سنس دقیق تری از اندازه های محصول شما به دست بیاورند. <br>در صورتی که خود قطعه را ندارید و قصد طراحی محصول رو بر اساس یه ایده یا عکس یه محصول را دارید سعی کنید همه مستندات، عکس ها و ... را در اختیار ما قرار دهید. توجه داشته باشید که اگر اسکچ یا هیچ اطلاعات دقیق از محصول در اختیار ندارید باید آن را با ما در میان بگذارید تا در پروژه شما از طراحان محصولی استفاده کنیم که اسکچ اولیه محصول شما را تهیه کنند. <br>در صورتی که فایل دو بعدی دارید و می خواهید آن را سه بعدی کنید یا فایل سه بعدی خراب و غیرقابل ساختی دارید، علاوه بر به اشتراک گذاشتن فایل، توضیحات کاملی در مورد محصول مورد نظرتان در اختیار کارشناسان فنی ما قرار دهید. <br>در واقع کارشناسان فنی ما لیستی از طراحان سه بعدی، مهارت ها و امتیازهای آن ها در اختیار دارند که پس از بررسی پروپوزال اولیه شما بهترین و مرتبط ترین طراح سه بعدی را برای پروژه شما انتخاب می کنند.

بررسی درخواست و انتخاب یک طراح حرفه ای مناسب

اندازه گیری و یا اسکن سه بعدی

طراحی سه بعدی و یا ویرایش فایل اسکن شده