چهار مزیت پرینت سه بعدی ماکت و استفاده از مدل های پرینت سه بعدی برای معماران :
هنگامی که مدل های معماری پرینت سه بعدی می شود، دقت مدل سازی مجازی سه بعدی  را با قابلیت ترسیم یک جسم فیزیکی ترکیب می کنید. معماران برای ایجاد مدل های مقیاس عمدتا از چوب یا فوم استفاده می کنند، اما بیشتر چاپ سه بعدی جدیدترین طرح های خود را در بر می گیرند. بها ین فکر کنیدکه چرا معماران به انقلاب پرینت سه بعدی می پیوندند!

۱- مشتریان شما می توانند طرح های معماری شما را بهتر تجسم کنند.

یک شیء پرینت سه بعدی باعث می شود طراحی سه بعدی شما ملموس باشد. بنابراین یک مدل مقیاس دقیق از پروژه نهایی می تواند یک روش ارزشمند برای برقراری ارتباط ایده طراحی شما با همکاران یا مهم تر از آن مشتریان شما باشد. یک مدل معماری پرینت سه بعدی شده، از حدس و ماهیت نظری نقشه ها و طرح های فنی استفاده می کند.

مزیت پرینت سه بعدی ماکت

۲- زمان صرف شده برای ایجاد مدل های مقیاس معماری را کاهش میدهد

با یک پرینتر سه بعدی می توانید طراحی خود را به پایان رسانید و در عین حال زمان خود را که برای ساختن یک مدل سه بعدی صرف می شود ذخیره کنید. هنگامی که یک دستور برای پرینت سه بعدی قرار می دهید، می توانید کار دیگری بر روی دیگر کارها انجام دهید -پرینتر سه بعدی کار خود را مستقل انجام می دهد. پرینت سه بعدی به ویژه زمانی مفید است که اگر طراحی شما از عناصر طراحی پیچیده (مانند سطوح دو پیچ یا نمایشی پیچیده) ساخته شده باشد. اگر از خدمات چاپ آنلاین مانند ۳DFAST  استفاده کنید ، حتی نباید نگران تمیز کردن و پردازش های بعد از پرینت مدل خود باشید.

یکی دیگر  صرفه جویی  شگفت انگیز در زمان: پس از اعمال قوانین طراحی سه بعدی ضروری، شما حتی می توانید نسخه هایسه بعدی موجود در برنامه هایی مانند SketchUp را چاپ کنید. بدون اینکه نیاز به ایجاد فایل چاپی سه بعدی خود از اول باشید .

وقت طلاست. بنابراین صرفه جویی در ساعات کار در نهایت به معنی صرفه جویی در هزینه است.

مزیت پرینت سه بعدی ماکت

۳-مدل ها با کیفیت بالا و مواد مختلف پرینت می شوند .

در حالی که چاپهای سه بعدی به نظر میرسد، پیکسل و خشن هستند. چاپگرهای حرفه ای سه بعدی در حال حاضر مدل های معماری با سطح بسیار بالایی از جزئیات و سطوح بسیار صاف چاپ می کنند. علاوه بر این، شما می توانید از طیف گسترده ای از مواد را انتخاب کنید. پلی آمید (پلاستیک نایلون)  محبوب ترین مواد در میان معماران است. طراحان مقیاس اغلب با prime Gray می روند. اگر شما نیاز به عناصر رنگی دارید و نمیخواهید مدل Polyamide یا Prime Gray خود را با دست بکشید، Multicolor بهترین گزینه شماست. و شما حتی می توانید عناصر شفاف (رزین شفاف) یا قطعات فلزی (فولاد، برنج، و غیره) که با پرینتر سه بعدی فلز تولید می‎شوند را به مدل خود اضافه کنید.

مزیت پرینت سه بعدی ماکت

۴- مدل های سه بعدی معماری را به راحتی ویرایش، استفاده مجدد و دوباره چاپ کنید

پرینت سه بعدی به شما اجازه می دهد تا با مدل های خود انعطاف پذیر تر باشید. اگر مشتری درخواست تغییر کند، می توانید به سادگی فایل را ویرایش کنید، آن را با همکاران خود به اشتراک بگذارید و مجددا ازجسم را پرینت کنید. اگر شما به یک مدل مقیاس دوم نیاز دارید، می توانید به سادگی آن را دوباره چاپ کنید. این زیبایی مدل سازی سه بعدی و پرینت سه بعدی است  شما همیشه در کنترل کامل هستید.

۰/۵ (۰ Reviews)

نظرات کاربران