پرینتر سه بعدی و کفی کفش حاصل از همکاری شرکت Dr. Scholl’s و Wiivv

راه رفتن با کفش‌های غیراستاندارد و ناراحت، پاها را اذیت می‌کند، مخصوصا اگر زمان زیادی را صرف راه رفتن می‌کنید کفش مناسب بسیار ضروری است. شرکت Dr. Scholl’s، شرکتی پیشرو و موفق در مراقبت از پا است که ۱۱۲ سال در این زمینه فعالیت دارد، این شرکت، با همکاری استارت‌آپ Wiivv به تولید کفی‌های کفش کاملا سفارشی شده، پرداخته‌ است. به این صورت که مصرف‌کنندگان، یک برنامه‌ی ساده بر روی گوشی هوشمند خود نصب می‌کنند و با استفاده از آن می‌توانند طراحی مورد نظر خود را شخصی‌سازی کنند و یک نقشه از ۴۰۰ نقطه‌ی پای خود به دست آورده و کفی کفش خود را سفارش دهند. این همکاری در نمایشگاه تجاری بزرگ فناوری CES 2019، در لاس وگاس اعلام شده است. پرینتر سه بعدی و کفی کفش حاصل از همکاری شرکت Dr. Scholl’s و Wiivv، یکی از کاربردهای مهم پرینتر سه بعدی است.

پرینتر سه بعدی و کفی کفش حاصل از همکاری شرکت Dr. Scholl's و Wiivv

پرینتر سه بعدی و کفی کفش حاصل از همکاری شرکت Dr. Scholl’s و Wiivv

Dr. Scholl’s و سفارشی‌سازی کفی کفش حاصل از پرینت سه بعدی

Dr. Scholl’s بر روی اهمیت سفارشی‌سازی برای تعداد بیشتری از مصرف‌کنندگان متمرکز شده است. کلودیا فرت متالف، مدیر بازاریابی این شرکت، گفت: “این فرآیند جدید، ما را قادر می‌سازد تا در جریان مشخصات دقیق پای مشتریان قرار بگیریم و امکان تولید کفی کفش، بدون محدودیت مکانی فراهم شود و در واقع، این پیشرفتی در شخصی‌سازی و امکان خرید از خانه و بدون حضور فیزیکی وجود دارد.”

کفی کفش Dr. Scholl's حاصل از پرینت سه بعدی

کفی کفش Dr. Scholl’s حاصل از پرینت سه بعدی

کفی کفش Dr. Scholl's حاصل از پرینت سه بعدی

کفی کفش Dr. Scholl’s حاصل از پرینت سه بعدی

شرکت Wiivv

Wiivv، شرکت پیشگام و توانا در زمینه‌ی تولید کفش است، که از طریق یک تلفن می‌تواند یک کفش کاملا سفارشی را تولید کند. سه سال پیش، Wiivv در مسابقه‌ی TechCrunch Hardware Battlefield در نمایشگاه Consumer Electronics Show در CES در لاس وگاس برگزار شد و این شرکت، اولین و موفق‌ترین کمپانی در تولید کفی‌های حاصل از پرینت سه بعدی است.

کفی کفش شرکت Wiivv

کفی کفش شرکت Wiivv

کفی کفش شرکت Wiivv

کفی کفش شرکت Wiivv

کفی کفش شرکت Wiivv

کفی کفش شرکت Wiivv

همکاری شرکت Wiivv و Dr. Scholl’s

CES جایی بود که دو شریک برای اولین بار همدیگر را ملاقات کردند و در حال حاضر، این محل، مکان انتخابی برای همکاری بود. مدیر اجرایی و یکی از بنیان‌گذاران Wiivv، شامیل هارگووان گفت: “آنچه که ما در Wiivv در آن پیشگام بودیم، کمک به کسب و کار سفارشی شرکت Dr. Scholl’s و مطابقت با نیازهای مشتریان است که از مزایای سفارشی بودن برای بدن هر فردی است.”

 کفی کفش Dr. Scholl's

کفی کفش Dr. Scholl’s

پرینتر سه بعدی و کفی کفش

پرینتر سه بعدی و کفی کفش

وی اضافه کرد: “ما یک شرکت تکنولوژی‌محور هستیم، از طریق تکنولوژی، محصولات سفارشی را در همان لحظه تولید می‌کنیم و به این ترتیب، سال‌های فعال و معنی‌داری به زندگی افراد اضافه می‌کنیم و کیفیت زندگی آن‌ها را افزایش می‌دهیم.

پرینتر سه بعدی و کفی کفش

پرینتر سه بعدی و کفی کفش

این همکاری، افتخاری برای ماست و بسیار هیجان‌زده هستیم که با شرکت Dr. Scholl’s همکاری می‌کنیم و تولیدات را در بخش خرده‌فروشی هم به حرکت درمی‌آوریم.”

کفی کفش حاصل از پرینتر سه بعدی

کفی کفش حاصل از پرینتر سه بعدی

فرآیند سفارش‌دهی کفی کفش

فرایند تولید کفی برای مشتری بسیار آسان است. برای شروع، مشتریان می‌بایست نرم‌افزار Dr. Scholl’s 3D را بر روی گوشی هوشمند اندرویدی یا اپل خود دانلود کنند و اسکن کردن هر پا را انجام دهند. برای تکمیل فرآیند اسکن سه بعدی، کاربران پای خود را بر روی ورق کاغذ سفید قرار می‌دهند و تصاویری از بالا و دو طرف هر پای خود می‌گیرند و خطوط، با بیش از ۴۰۰ نقطه طراحی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که برای مشتری موردنظر مناسب است.

فرآیند سفارش‌دهی کفی کفش حاصل از پرینتر سه بعدی

فرآیند سفارش‌دهی کفی کفش حاصل از پرینتر سه بعدی

فرآیند پرینتر سه بعدی و تحویل کفی کفش

پس از ایجاد طراحی سه بعدی و مدل سه بعدی، یک کفی کفش سفارشی شده به مدت ۱۴ روز چاپ سه بعدی می‌شود و به درب منزل مشتری ارسال می‌شود. قبل از قرار دادن سفارش، مصرف‌کنندگان هم‌چنین می‌توانند از این برنامه برای افزودن طرح‌های مختلف و مورد نظرشان، به عنوان طرحی بر کفی کفش به صورت سه بعدی استفاده کنند.

پرینتر سه بعدی و کفی کفش

پرینتر سه بعدی و کفی کفش

کفی‌های کفش حاصل از چاپگر سه بعدی، محصول مشترک شرکت Dr. Scholl’s و Wiivv، است که توسط CES عرضه می‌شود و مشتریان می‌توانند از خانه و از طریق گوشی هوشمند، به سفارش کفی کفش خود بپردازند و آن را در خانه تحویل بگیرند و کفی‌های حاصل شده را با قیمت ۹۹ دلار تهیه کنند.

مزایای استفاده از کفی کفش حاصل از پرینتر سه بعدی

سفارشی‌سازی محصول، بازاریابی مستقیم به مصرف کننده، استفاده از قابلیت‌های بیشتر برنامه‌های گوشی‌های هوشمند و احتمالا با افزودن ارزش افزوده به این محصول، برند خود را اینگونه از رقبای ارزان‌قیمتش در داروخانه‌ها متمایز کند و از طرفی؛ فروش از طریق یک برنامه تلفن همراه، فرآیند خرید به سلیقه‌ی مصرف‌کننده انجام می‌شود که نیازی به حضور مشتری در فروشگاه برای دریافت کفی کفش را کاهش می‌دهد و به این ترتیب، از برخی از مشکلات ناخوشایند پا خلاص شوند.

در فیلم زیر، نمایی از این کفی‌های حاصل از پرینت سه بعدی قابل مشاهده است:

۵/۵ (۲ Reviews)

نظرات کاربران