پرینت سه بعدی چیست؟

پرینت سه بعدی چیست؟

پرینترهای سه بعدی ماشین های هوشمندی هستند که با استفاده از مواد اولیه، محصول را بر اساس مدل سه بعدی کامپیوتری می سازند. پروسه ساخت با پرینترهای سه بعدی به صورت لایه به لایه انجام می شود. لایه ها یکی پس از دیگری بر روی یکدیگر قرار می گیرند و در نهایت محصول فیزیکی تولید می شود. پرینترهای سه بعدی می توانند محصولات پلاستیکی، چوبی، فلزی، سرامیکی و … تولید کنند.

مدرسه پرینت سه بعدی ۳DFAST تلاش می کند تا با معرفی تکنولوژی ها، نرم افزارها و ایده ها زمینه را برای خلق ارزش های جدید در بازار ایران فراهم کند. اگر ایده ی منحصر به فردی در زمینه پرینت سه بعدی دارید، یا در حال تکمیل کردن نمونه اولیه پرینتر سه بعدی خود هستید؛ اگر در حال توسعه یک ماده اولیه ویژه و جدید هستید، جامعه خلاق تری دی فست در کنار شماست.

جامعه طراحان، مهندسان و سازندگان سه بعدی

اگر در مورد پرینترهای سه بعدی و کاربردهای آن ها سوال دارید ما و جامعه خلاق ۳DFAST در کنار شما هستیم. می توانید سوالاهایتان را در انجمن ها و گروه های پرینت سه بعدی مطرح کنید و از نظر صدها سازنده، مهندس و طراح استفاده کنید. می توانید در گروه های ۳DFAST عضو شوید و از تازه ترین های صنعت سه بعدی آگاه شوید.