پرینت سه بعدی ظروف خانگی

لیوان قهوه ی خوری شما از دست همکارتان افتاد و شکست ….

یک شروع هیجان انگیز برای جای گزینی لیوان های شکسته و ظرف هایی که دوستشان داریم . لب پر شدن ظرف ها ، شکستن گلدان ها و اشیایی ریز سرامیکی که برایمان کلی خاطره داشته باشند ، ناراحت کننده است. در این مقاله  میخواهیم در مورد آنچه پرینتر  Eazao ارائه می دهد صحبت کنیم. یک پدیده ی نادر که توانایی چاپ سه بعدی چینی یا خاک رس را دارد . سطح چاپ پیشنهادی پرینتر  Eazao ،۱۵۰*۱۵۰*۲۴۰ میلی متر بیشتر نیست.اگر به سختی یک اندازه مناسب فراهم کند ، باز هم برای اجرای اییده ها بسیار جذاب به نظر می آید . به لیوان های قهوه ، گلدان های کوچک گیاهان و و فیگورها فکر کنید وتمامی اشیایی کوچکی که مانند آویز کیف و جاسویچی میتوان اسفاده کرد.

این دومین پرینتر  سه بعدی سرامیکی شرکت  Cerambot است. Eazao قبلاً هدف ۱۰۰۰۰ دلاری خود را نیز پشت سر گذاشته بود. Cerambot اصلی یک پرینتر سه بعدی از نوع دلتا بود، اما این شرکت اکنون از یک طرح دکارتی برای Eazao استفاده کرده است. همچنین ادعا کرده است که این دستگاه از پایداری و سرعت بیشتری نسبت به دستگاه قبلی برخوردار است.

 

 

پرینتر رومیزی سه بعدی

حرفه ی سفال گری از دیر زمان علاقه مندان زیادی داشته است. پیشرفت تکنو لوژی این طیف علاقه مندان  سفالگری با دستگاه های هیدرولیکی را به کاربران دستگاه الکتریکی تبدیل کرد. و در ادامه تکنولوژی در کنار چرخ گردان سفال ، کوره های آتش را به کوره های قابل تنظیم دیجیتال تغییر داد.

حال پرینت سه بعدی به میان آمده و ایده طراحان و دیزاینر های علاقه مند به سفال گری را به راحتی اجرا میکند . پرینتر های سه بعدی که با کوچکتر شدن و قابلیت رومیزی یافتن وارد شرکت های طراحی دکور و دیزاین شده اند.

هر شخصی که حداقل اطلاعاتی در باره سفال داشته باشد، میداند که برای پایان دادن به کار خود به نوعی کوره نیازاست . اینجاست که هیجان این پرینتر سه بعدی برای مان آشکار می شود.شرکت  Cerambot یک کوره مایکروویو را به پرینتر خود اضافه کرده تا بتوان طرح های پرینت شده را به آتش کشید . ماکروویو به شما این امکان را می دهد که چاپهای تمام شده خود را در مایکروویو به لعاب هایی زیبا تبدیل کنید.

شاید با حجم داخلی استوانه ای ۸۰*۱۰۰ میلی متر ، نمیتوان بشقاب های شام خود را چاپ کرد ، اما لیوان ها و کاسه های کوچک مطمئناً گزینه های خوبی برای چاپ هستن. فقط هنگام استفاده از آن مراقب باشید ، دمای داخل کوره کاملاً گرم از گدازه است.

 

 

۵/۵ (۱ Review)

نظرات کاربران