پرینتر سه بعدی و پرینت ماسک صورت روشی برای بهبود پوست

شرکت آمریکایی Neutrogena، یک نام تجاری برتر محصولات مراقبت از پوست است، که اخیرا یک محصول جدید پوستی به نام Neutrogena MaskiD در نمایشگاه (Consumer Electronics Show (CES در لاس وگاس در هفته آینده معرفی خواهد کرد. برای تولید این ماسک میکرو ورقه‌ای، از نرم‌افزار Skin 360 استفاده شده است و به صورت سفارشی شده، در شکل و مواد تشکیل دهنده‌ی خاصی ارائه می‌شود. این محصول، هم‌اکنون در انتظار ثبت اختراع است و دقیقا با شکل و ساختار چهره‌ی هر فردی هماهنگ شده و با مواد ویژه‌ای در مناطق مختلف تولید می‌شود. در ادامه، به پرینتر سه بعدی و پرینت ماسک صورت روشی برای بهبود پوست پرداخته می‌شود.

پرینتر سه بعدی و پرینت ماسک صورت روشی برای بهبود پوست

پرینتر سه بعدی و پرینت ماسک صورت روشی برای بهبود پوست

فرآیند تولید ماسک‌های ورقه‌ای حاصل از پرینت سه بعدی

ماسک‌های ورقه‌ای، وسیله‌ای بسیار موثر برای مواد نرم‌کننده‌ی قوی هستند زیرا در فضایی بسته یک مانع فیزیکی ایجاد می‌کنند و به این ترتیب کارایی به حداکثر می‌رسد. این فرآیند برای اولین بار از طریق برنامه MaskiD انجام می‌شود. با استفاده از دوربین یک گوشی هوشمند، کاربر به سادگی، برای ایجاد یک نقشه دقیق و چند بعدی از چهره‌اش و اندازه‌گیری‌های دقیق و شکل بینی، فضای بین چشم، لب‌ها و دیگر ویژگی‌های فیزیکی چهره‌اش، صورتش را اسکن سه بعدی کرده و با استفاده از چاپگر سه بعدی، ماسک چاپ می‌شود.

اسکن سه بعدی پوست

اسکن سه بعدی پوست

کاربران MaskiD، می‌توانند از بین انواع مواد مورد استفاده جهت بهبود پوست، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند از جمله ویتامین C، پاک کننده اسید هیالورونیک و استیل گلوکوزامین. در نهایت، با استفاده از فرآیند پرینتر سه بعدی و با کارایی بالا و در مناطق خاص، ماسک هیدروژل سفارشی چاپ سه بعدی می‌شود.

زمانی‌که کاربران قصد دارند از این ماسک سفارش دهند، می‌توانند آن را در معرض نمایش قرار دهند و فایل نهایی را مشاهده کنند. Neutrogena، بسیاری از محصولات مراقبت از پوست را ارائه می‌دهد و این امکان را فراهم می‌کند که به کمک ابزار و برنامه اسکن سه بعدی، فرآیند تولید شروع شود و در نهایت پرینت سه بعدی صورت گیرد.

اسکنر سه بعدی SkinScanner

SkinScanner، در گوشی آیفون استفاده می‌شود و کاربر را به محصولات Neutrogena هدایت می‌کند، هرچند در برخی موارد ممکن است توسعه یابد تا برخی از محصولات زیبایی مارک جانسون و جانسون را دربرگیرد. محصولات SkinScanner با همکاری شرکت نیویورکی با نام Fitskin ساخته شده است. این اسکنر سه بعدی، ابزاری است که بر بالای گوشی آیفون نصب می‌شود و از ۱۲ چراغ LED و یک لنز با بزرگ‌نمایی ۳۰x تشکیل شده است تا تصویر واضحی از پوست ارائه دهد. هم‌چنین دارای سنسور رطوبت، در اطراف لبه لنز است.

اسکنر سه بعدی SkinScanner

اسکنر سه بعدی SkinScanner

اسکنر سه بعدی SkinScannerاین شرکت، محصول سخت‌افزاری با نام SkinScanner دارد که به قسمت بالای گوشی هوشمند متصل است و با استفاده از یک دسته سنسور، برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند که تصویر بزرگی از پوست صورت خود را ایجاد کنند. اسکنر سه بعدی، به صورت بی‌سیم با یک برنامه تلفن همراه به نام Skin360 هماهنگ شده است که سلامت پوست فرد را در طول زمان نشان می‌دهد و به فرد پیشنهاد می‌کند که چگونه پوست خود را بهبود بخشد.

نرم‌افزار Skin 360

Neutrogena MaskiD، از برنامه‌ی Skin360 استفاده می‌کند. Skin360، یکی از ابزارهای شرکت است که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند و به منظور مراقبت از پوست کاربرد دارد. به این صورت که سیستم Skin 360، با استفاده از اسکنر سه بعدی SkinScanner، داده‌های ویژه‌ای را معادل متخصص پوست مجازی ایجاد می‌کند و نیازهای پوستی را تجزیه‌و‌تحلیل می‌کند و توصیه می‌کند که کدام مواد و چگونه مفید خواهد بود؟

نرم‌افزار Skin 360

نرم‌افزار Skin 360

سباستین گیلن، مدیر شرکت زیبایی جهان، جانسون و جانسون گفت: ” زنانی که از نرم‌افزار Skin 360 استفاده می‌کنند، از این طریق، از جنبه‌های منحصربه‌فرد پوست‌شان در جریان قرار می‌گیریم و در نتیجه تلاش می‌کنیم که راه‌حل‌های خاصی را با توجه به نیازهای هر شخص ارائه دهیم و معتقدیم ماسک‌های ورقه‌ای فرصتی بسیار عالی برای تحقق این نیاز می‌باشد.”

پرینت سه بعدی ماسک صورت

پرینت سه بعدی ماسک صورت

پرینتر سه بعدی و پرینت ماسک صورت

روش کار، به این صورت است که برنامه، توسط کاربر اجرا می‌شود و دستگاه را به سمت صورت خود گرفته و چندین عکس از خود می‌گیرد البته این عکس‌ها برای ارائه و اندازه‌گیری دقیق سطوح رطوبت، چروک‌ها و منافذ پوست استفاده می‌شود. پس از ارائه ویژگی‌های پوستی کاربر، برنامه این قابلیت را دارد که پوست وی را با کاربران در محدوده‌ی سنی‌ش مقایسه کند و از ۱۰۰ نمره، یک نمره به پوست کاربر، اختصاص دهد. در حال حاضر SkinScanner کاملا بر زیبایی شناسی متمرکز است. و ادعایی برای درمانی بودن این برنامه ندارد.

پرینتر سه بعدی و پرینت ماسک صورت

پرینتر سه بعدی و پرینت ماسک صورت

۵/۵ (۲ Reviews)

نظرات کاربران