پرینتر سه بعدی و ماشین چمن زنی حاصل از ۹۵% مواد پرینت شده ساخته شده توسط مهندس مکانیک

چمن زن و کار کردن با ماشین چمن زنی خیلی کار پیچیده‌ای نیست و دستورالعمل‌های خاص خود را دارد، اما در حین استفاده از آن زحماتی وجود دارد که استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی، این مشکل را برطرف می‌کند. در این بخش به تجربه‌ی یک زوج در مورد پرینتر سه بعدی و ماشین چمن زنی حاصل از ۹۵% مواد پرینت شده ساخته شده توسط مهندس مکانیک پرداخته می‌شود.

پرینتر سه بعدی و ماشین چمن‌زنی حاصل از 95% مواد پرینت شده

پرینتر سه بعدی و ماشین چمن‌زنی حاصل از ۹۵% مواد پرینت شده

تجربه‌ی یک زوج در مورد تقسیم کارهای خانه

با اینکه من می‌دانم که چطور می‌توان فرآیند چمن‌زنی را انجام داد چون شغل همسرم است و به طور معمول به آن توجه می‌کنم. ما در مورد کارهای خانه به توافق رسیده‌ایم و آن‌ها را بین خودمان تقسیم کرده‌ایم، من لباس‌ها را می‌شویم، گردگیری می‌کنم و جارو می‌کنم و خیلی کارهای دیگر و او چمن‌زنی می‌کند. شاید اگر ماشین چمن‌زنی ما بزرگ‌تر بود و من می‌توانستم از یک ماشین چمن‌زنی استفاده کنم، دوست داشتم به همسرم در این کار کمک می‌کردم.

پرینتر سه بعدی و ماشین چمن زنی حاصل از 95% مواد پرینت شده

پرینتر سه بعدی و ماشین چمن زنی حاصل از ۹۵% مواد پرینت شده

پرینتر سه بعدی و ماشین چمن‌زنی حاصل از ۹۵% مواد پرینت شده ساخته شده توسط مهندس مکانیک

ماشین چمن‌زنی

در این میان، یک مهندس مکانیک آلمانی و یک سازنده‌ی فیلیپینی، اخیرا؛ یک پروژه را با استفاده از آردوینو و پرینتر سه بعدی به تولید یک ربات ماشین چمن زنی خودکار پرداخت، به طوری که نیازی به حضور کسی نیست و می‌تواند چمن زنی کل حیاط را انجام دهد. یک ربات ماشین‌زنی کاملا خودکار است که ۹۵% آن از چاپگر سه بعدی به دست آمده است که از تعداد کمی اتصال‌دهنده برای چرخ‌ها و صفحه‌ی چمن زنی برای ساخت چرخ‌ها و صفحه‌ی چمن‌زنی ساخته شده است. ”

پرینتر سه بعدی و ماشین چمن زنی حاصل از 95% مواد پرینت شده

پرینتر سه بعدی و ماشین چمن زنی حاصل از ۹۵% مواد پرینت شده

پروژه‌ی ماشین چمن‌زنی کاملا پرینت سه بعدی شده

من می‌دانم شما قبلا پوشش داده‌اید این نوع پروژه را در گذشته، اما من معتقدم که این پیشرفتی واقعی از نظر طراحی و وظیفه‌ی قابلیت‌پذیری است زیرا می‌تواند گویای این مطلب باشد که پرینت سه بعدی، کاربردهای بسیار زیادی دارد و قابل استفاده است.” ما موارد زیادی در مورد چاپ سه بعدی ماشین‌های چمن زنی وجود دارد. حتی یک ماشین چمن‌زنی، که کاملا از تکنولوژی پرینت سه بعدی تولید شده‌اند نیز وجود دارد.

پروژه‌ی ماشین چمن‌زنی کاملا پرینت سه بعدی شده

پروژه‌ی ماشین چمن‌زنی کاملا پرینت سه بعدی شده

در فیلم زیر، عملکرد این ماشین ارائه شده است:

پروژه‌ی طولانی ماشین چمن‌زنی

طبق توضیحات ارائه شده در Thingiverse: “این یک پروژه‌ی طولانی است و زمان زیادی برای تکمیل آن صرف می‌شود.” “من درخواست‌های زیادی برای قطعات و کد و غیره داشتم و تصمیم گرفتم دستورات ساخت و مدیریت کد را به سایت جدیدم انتقال دهم .” و اگر کسی نیاز به اطلاعات، جزییات و دستورالعمل‌های خاصی برای موتور کوچک ماشین‌کاری روباتیک داشته باشد؛ از جمله، کد و فیلم‌ها را در وبسایت دریافت کنند و در مورد اینکه چرا او در ساخت روبات‌ها و ماشین‌هایی مانند پرینتر سه بعدی توضیح می‌دهد.

پرینتر سه بعدی و ماشین چمن زنی حاصل از 95% مواد پرینت شده

پرینتر سه بعدی و ماشین چمن زنی حاصل از ۹۵% مواد پرینت شده

اشتراک‌گذاری پروژه با افراد دیگر

طبق گفته‌ی سازنده‌ی ماشین: “من می‌خواهم مکانیک، برنامه‌نویسی و اجزای الکتریکی را درک کنم و این شور و شوق را با شما به اشتراک بگذارم، بنابراین شما می‌توانید پروژه‌های اینچنینی را نیز بسازید و در مورد رباتیک یاد بگیرید”.

۵/۵ (۱ Review)

نظرات کاربران