انقلابی جدید در صنعت پرینت و خدمات سه بعدی با معرفی رزین شکل ۴

سیستم های پرینت سه بعدی  با معرفی رزین های شکل ۴ انقلابی در برنامه های تولید پیشرفته ایجاد می کنند. مواد جدید با قابلیت مقاومت در برابر گرما و شعله، مواد ۱۵۰C HDT – عملکرد مکانیکی طولانی مدت و پایداری محیط را برای برنامه های پیشرفته و تولید انبوه  با بهره وری بالا را امکان پذیر می کند. موادی که با استفاده از روش های ASTM D4329 و ASTM G194 معادل هشت سال داخل و یک و نیم سال در محیط های بیرون آزمایش شده اند.

ROCK HILLسیستم های سه بعدی امروز از افزودن چهار رزین جدید با کارایی بالا و قابلیت تولید به نمونه کارها شکل ۴ خود که به طور خاص برای هر دو گروه طراحی شده است، خبر داد. موادی که برای ساخت قطعه نهایی و برنامه های نمونه سازی استفاده میشود. این شرکت شکل ۴ High Temp 150C FR Black ، شکل ۴ Tough 65C Black ، شکل ۴ Tough 60C سفید و شکل ۴ Rigid Grey را اضافه کرده است.  برخلاف رزین های فتوپلیمر معمولی، از عملکرد مکانیکی طولانی مدت و پایداری در محیط های داخلی و خارجی و برای کاربردهای بسیار پیچیده در صنایعی مانند الکترونیک مصرفی، ماشین الات بزرگ و اتومبیلرانی، حوزه تجهیزات پزشکی، کالاهای صنعتی و هوا فضا و دفاع مناسب هستند. این مواد آخرین موارد اضافه شده به نمونه کارهای موجود شرکت در پرینت سه بعدی است. دارای مواد چاپ سه بعدی با سرعت بالا و دارای قابلیت تولید می باشد. از خصوصیات منحصر به فرد آن انعطاف پذیری، سخت و مقاوم، ارتجاعی و حرارت بالا (HDT) است. برخلاف فن آوری هایی مانند پودری یا مدل رسوب ذوب شده (FDM)، قسمت های شکل ۴ از نظر ظاهری بعد  از پرینت در مقایسه  با پلاستیک های تزریق شده، دارای سطوح صاف و براق و بدون خطوط ساختاری قابل رویت و همچنین نیاز به پرداخت ندارند.

مواد جدید برای برنامه های مقاوم در برابر شعله بالا HDT

 

شکل ۴ High Temp 150C FR Black یک رزین مقاوم دردمای بالاست. این مواد برای تولید قطعات پلاستیکی هوا و فضا، اتومبیلرانی و بوردهای برنامه های الکترونیکی است. این ماده دارای ضخامت ۲ میلی متر یا ۳ میلی متر VL برای قطعات الکتریکی و روکش ها و محفظه های مدار چاپی است. همچنین با مقررات هواپیمایی فدرال ایالات متحده(FAR) سازگار است. می تواند برای تولید پوشش های سخت، پنل ها، محفظه ها و قطعات کوچک داخل کابین برای حمل و نقل و هواپیماهای مسافربری مورد استفاده قرار گیرد. این ماده به راحتی قابل کنترل است و می تواند بدون ذوب شدن در دمای بالا استفاده شود.

قطعات تولید شده با شکل ۴ High Temp 150C FR Black عملکرد مکانیکی و پایداری محیطی را برای هشت سال در محیط داخلی و یک و نیم سال در فضای باز به روش ASTM D4329 و ASTM G194 ارائه می دهند. این ثبات محیطی باعث می شود که قطعات پرینت شده برای مدت طولانی در محیط های داخلی و خارجی عملکردی پایدار داشته باشند.

مواد سخت مانند ABS برای کاربردهای تولیدی در تعداد بالا

سیستم های پرینت سه بعدی  در حال تکمیل نمونه شکل ۴ خود با مواد اضافی منحصراً طراحی شده برای ارائه ترکیبی از مقاومت در برابر ضربه، کشیدگی و مقاومت در برابر کشش است. علاوه بر این، این مواد برای عملکرد مکانیکی داخلی و خارجی و پایداری محیط زیست ساخته شده اند. تمام مواد شکل ۴ قادر به تولید قطعات با کیفیت سطح عالی، دقت و تکرارپذیری بدون نیاز به عملیات حرارتی ثانویه هستند. در نتیجه برای انجام یک کار بسیار سریعتر میتوان به مرحله ی مونتاژ و تولید رسید. این ویژگی را برای کاربردهایی مانند براکت، کاور، اجسام ضد ضربه، قطعات سازه ای  و جهت تحمل بار ایده آل عمل میکند. این ماده ثبات طولانی در یک  موقعیت را دارد آن را برای قطعات مستحکمی  مانند قطعات خودرو و کالاهای مصرفی که باید در محیط های داخلی و خارجی عملکردی و پایدار داشته باشند، میتوان استفاده نمود.

درباره سیستم های  خدمات پرینت سه بعدی

بیش از ۳۰ سال پیش، سیستم پرینت سه بعدی به صنعت تولید وارد شد. امروزه، پرینت سه بعدی  به عنوان شریک اصلی راه حل های تولید انبوه، نوآورانه، با قابلیت عملکرد و قابلیت اطمینان بالا در کنار مشتریان و صنعتگران قرار گرفته است. مشتریان را قادر می سازد محصولات و مدل های تجاری را هرگز امکان تولید آنها وجود نداشته است را به مرحله اجرا و تولید برسانند. به لطف ارائه منحصر به فرد پرینت سه بعدی در زمینه سخت افزار، نرم افزار، مواد و خدمات، راه حل ویژه ای برای ارائه محصولات و خدمات تأمین شود. راه حل های خدمات پرینت سه بعدی که  به انواع برنامه های پیشرفته در بازارهای تجهیزات پزشکی و درمانی مانند پزشکی و دندانپزشکی، هوافضا و دفاع، خودرو و کالاهای بادوام اشاره دارد، و میتواند چرخه ی صنعت را با سرعت بیشتری به سوی تعالی برساند.

۰/۵ (۰ Reviews)

نظرات کاربران