سرعت بخشیدن به پرینت سه بعدی  حوزه ی دندانپزشکی :

آخرین خبر های حوزه ی نوآوری در پرینت سه بعدی با خبر شرکت UNIZ  به تحولی شگرف در تولیدات تجهیزات پزشکی دندان پزشکی مرتبط است. شرکت تولید کننده پرینتر های سه بعدی UNIZ اعلام کرده است که جدیدترین پرینتر سه بعدی دندانپزشکی فوق العاده پرسرعت خود را در TCT آسیا راه اندازی کرده است.

این سیستم LCD مبتنی بر رزین که NBEE لقب گرفته، ترکیبی از سرعت، دقت و قابلیت اطمینان است. تا یک مرکز فروش را برای مطب های دندانپزشکی، آزمایشگاه ها و امکانات تولید فراهم کند , تا بتواند با ارائه خدمات پرینت سه بعدی در خدمت دندانپزشکی باشند. . NBEE مناسب برای همه موارد، از مدل های تراز کننده و پایه های دندان مصنوعی گرفته تا محافظ شبانه و قالب های جراحی است. این پرینتر  برای رفع نیازهای پرینت سه بعدی دندانپزشکی با سرعت بالایی به اجرای پرینت ها می پردازد.

دستگاه با در نظر گرفتن بهره وری ساخته شده و با سرعت پرینت ۲۸۰ میلی متر در ساعت، رکورد تولید قبلی شرکت را می شکند. این شرکت بار دیگر نوار را بالاتر قرار داده و کاربران را قادر می سازد تا یک صفحه شش مدل دندان را در پنج دقیقه یا ۲۶ مدل ایستاده را در مدت ۲۵ دقیقه پرینت کنند.

UNIZ اعلام کرد، “NBEE از تمام ویژگی های برای پیشرفت های خارق العاده در بازار دندان برخوردار است. این سیستم به متخصصان دهان و دندان با دقت غیر قابل پیشبینی، جریان کار موثر و سازگاری آسان در دندانپزشکی دیجیتال ارائه می شود. ”

پرینتر سه بعدی NBEE

آخرین نسخه UNIZ با ارائه کیفیت جدید و ماندگاری، ارائه تعدادی نسخه جدید که آن را از سایر پرینتر های سه بعدی دندانپزشکی متمایز می کند، ارائه می دهد. NBEE مجهز به موتور سبک یکنواختی و همبسته ایست، حداکثر ۹۵٪ یکنواختی نور را برای جزئیات ویژگی های عالی و وضوح XY 50 میکرون در اختیار کاربران قرار می دهد.

این سیستم همچنین با یک فیلم استریو کامپوزیت کاملاً جدید همراه است. طبق گزارشات فنی داده شده این فیلم از مقاومت و دوام بالاتری نسبت به طراحی قبلی برخوردار است. هر قطعه فیلم قبل از نیاز به جایگزینی تا ۵۵ لیتر رزین را تحمل می کند و در نتیجه باعث پرینت تعداد بیشتری میگردد. همچنین همین مورد سبب میگردد تا دستگاه نیاز به  نگهداری کمتری داشته باشد.

تقریباً مانند پرینتر سه بعدی قبلی UNIZ ،   NBEE همچنین قادر به کنترل دمای رزین فعال است که باعث می شود مواد در دیگ بخار با ویسکوزیته مطلوب برای پرینت سه بعدی حفظ شود. سیستم خنک کننده با عملکرد بالا همچنین دمای کارکرد دستگاه را زیر ۴۰ درجه سانتیگراد نگه می دارد، اطمینان حاصل شود که طول عمر صفحه LCD حداقل تا ۵۰۰۰ ساعت افزایش یافته است.

این شرکت طیف گسترده ای از مواد پرینت سه بعدی را نیز ارائه می دهد. برای تکمیل NBEE به طور خاص، UNIZ مجموعه ای از رزین های دندانی مورد تأیید FDA، از جمله zDENTAL IDB را برای اتصال غیر مستقیم تولید کرده است. برترین ها، NBEE از UNIZ Dental استفاده می کند، نرم افزار جدید آماده سازی پرینتی این شرکت با یک کلیک و ویرایش ساده میتواند مدل دندان را پرینت نماید.

 

۰/۵ (۰ Reviews)

نظرات کاربران