تایرهای پرینت سه بعدی که دیگر پنچر نمی شوند

پرینت سه بعدی تایر

میشلین،کمپانی ای است که همه ما با آدمک سفید لاستیکی معروفش می شناسیم. این شرکت به تازگی محصول جدیدی معرفی کرده است، تایر خودرویی که با پرینت سه بعدی تایر تولید شده است. سوراخ نمی شود و بدون باد کار می کند.

این لاستیک خودرو طراحی شده تا حمل و نقل را امن تر، بهینه تر و سازگار با محیط زیست کند.

میشلین با ترکیب لاستیک و چرخ(رینگ) در یک تایر یکپارچه پرینت سه بعدی شده، به آینده ای عاری از پنچری فکر می کند. این تایر انقلابی کاملا از مواد بازیافتی ساخته شده و در پایان عمرش نیز قابل بازیافت است.

این تایر آینده نگرانه به تازگی در کنفرانس میشلین در منترآل کانادا رونمایی شده است.

تایر سه بعدی

تایر سه بعدی

تایر های سه بعدی چگونه ساخته میشوند؟

سازه بیومتریک تایر مقاومت و سختی آن را به ارمغان آورده است. سازه ای که بر اساس ساختار کندوی عسل ساخته شده است. این لاستیک نمونه ای موفق از طراحی generative است. مقاومت بالای تایر از بافت مرجانی سطح آن به وجود آمده است.

با این تایر نه تنها دیگر لازم نیست نگران پنچری باشید ، بلکه سطح لاستیک پس از فرسایش می تواند با یک پرینتر سه بعدی بازسازی شود. بدنه زیست تخریب پذیر تایر در حد استانداردهای تایرهای موجود در بازار کار می کند اما خرج های مربوط به تعویض آن و آلودگی هایی که برای محیط زیست ایجاد می کند در این لاستیک حذف شده اند.

پرینت سه بعدی یک نوع تکنولوژی ساخت افزودنی است، به این معنا که هیچ ماده ای در پروسه ساخت این تایر به هدر نمی رود و منابع طبیعی کمتری مصرف می شود.

تایر پرینت سه بعدی

تایر کانسپت میشلین هوشمند است و با خودروی شما ارتباط برقرار می کند! وضعیت سطح تایر را به شما اطلاع می دهد و برای پرینت و اصلاح سطح تایر برنامه ریزی می کند.

وقتی سطح تایر نیاز به بازسازی دارد، می توانید سطح و نوع عاج های مورد نظر برای استفاده تان،بسته به آب و هوای سفرتان انتخاب کنید.

تایر پرینت سه بعدی

میشلین می گوید: ” چشم انداز ما برای حمل و نقل، بر اساس چشم اندازی اقتصادی است، چرخه اقتصادی ای که منابع کره زمین را با مصرف بهینه، بازیافت،استفاده دوباره و بازسازی حفظ می کند.

این چشم انداز تحقیقات ما را هدایت می کند، چرا که به نظر ما اگر حمل و نقل بخواهد آینده ای داشته باشد، باید امن تر، و دوستدار محیط زیست باشد.”

تایر پرینت سه بعدی

۰/۵ (۰ Reviews)

نظرات کاربران