RIVEN اسکنری برای طراحی محصول جدید سه بعدی 

اسکنر سه بعدی و ارائه دهنده نرم افزار Riven  قطعه جدیدی را ارائه داده است که می تواند مهندسان را قادر به تسریع در روند معرفی محصول جدید (NPI) کند. راه حل اسکن، مقایسه و ارتباطات یکپارچه Riven به مهندسان NPI اجازه می دهد تا قطعات پرینت شده را فیلم برداری کنند. همچنین هرگونه انحراف از فایل های CAD خود را شناسایی و برای حل مشکلات همکاری کنند. این پلتفرم به طور موثر تولیدکنندگان را قادر می سازد نقایص احتمالی قبل از مراحل طراحی را شناسایی کنند. همینطور از تکرار بی فایده ی پرینت محصول و رفت و برگشت آن جلوگیری نمایند.

“با اندازه گیری دقیق هندسه پیچیده مانند تاب، شعاع فیله و سطوح آمورف، Riven دقیقاً مشخص می کند که کجا و با چه مقدار قطعات پیش تولید با طراحی CAD متفاوت است و سپس از ارتباطات بصری محصول برای کمک به تیم ها برای همکاری در ساخت و تنظیمات مهندسی استفاده می کند. پلتفرم جدید اسکن سه بعدی Riven به گونه ای طراحی شده است که به مشتریان اجازه می دهد تا در مراحل طراحی محصول، اشکالات جزیی را شناسایی کنند. 

 اسکنر RIVEN :

Riven با هدف تولید تزریق، ریخته گری و چاپ سه بعدی فلز، یک پلتفرم ضبط داده و محاسبات ترکیبی واحد را ارائه می دهد. راه حل یکپارچه این شرکت که از یک اسکنر سه بعدی ، به علاوه تجزیه و تحلیل CAD و نرم افزار اشتراک فایل تشکیل شده است، برای توزیع اعتبار بخشی در سراسر تکرار محصول، اجازه می دهد نقایص ناخواسته در مراحل اولیه کشف شود.

با استفاده از راه حل جدید اسکن Riven ، طراحان قادر به ضبط قطعات پرینت شده سه بعدی و انتقال داده ها به یک نرم افزار سریع ثبت اطلاعات هستند که به طور خودکار نقص ابعادی را بررسی می کند. پس از مشاهده خطاها با سطح دقت ۰.۰۰۲ ″ و تکرارپذیری ۰.۰۰۰۴ ″، برنامه اختصاصی شرکت به کاربران امکان می دهد تا با مهندسان پشتیبان ارتباط برقرار کنند تا مشکلات پیش آمده را برطرف کنند.این شرکت می گوید که بسته بندی آن تاکنون بهترین نتیجه را در هنگام ضبط قطعات پرینت سه بعدی، MIM و تزریق بین ۰.۲ تا ۱۲ اینچ داشته است، در حالی که سازگاری آن با انواع فایل های محبوب STL ، PLY ، OBJ ، STEP و Parasolid، در حال حاضر به چندین مشتری اجازه داده شده است تا گردش کار طراحی محصول خ ود را بهینه کنند.

نرم افزار جدید Riven مشتریان را قادر می سازد تا علت تاب در قطعات فلزی پرینت شده و تزریق شده سه بعدی را تشخیص دهند. تکرار هر محصول به مواد، منابع و زمان نیاز دارد. “ضبط، تجزیه و تحلیل و ابزارهای ارتباطی سه بعدی و مقرون به صرفه Riven، حلقه گمشده در صنعت رو به پیشرفت را فراهم می کند، ضمن اینکه مواد بازیافتی و دور ریختنی و حمل و نقل را کاهش میدهد. همچنین منابع مالی را برای از بین بردن ۳ تریلیون دلار زباله تولیدی سالانه راکم میکند.”

اسکنر ها پیشرو با نرم افزارهای اختصاصی:

اکنون بسیاری از اسکنرهای سه بعدی همراه با نرم افزارهای اختصاصی ارائه می شوند که ویژگی های خاص برنامه را ارائه می دهند. سازنده اسکنر Artec 3D برنامه Artec Studio خود را ارائه می دهد ، که در عین سازگاری با تصویربرداری با وضوح فوق العاده ، کار تولید ، ویرایش و پردازش داده های ۳D را تسریع می کند.

۵/۵ (۱ Review)

نظرات کاربران