پرینت سه بعدی مجسمه Lily شخصیت یک بازی دانش آموزی

ده دانش آموز در مدرسه انیمیشن‌سازی سه بعدی Isart Digital، برای تولید یک بازی ویدیویی پاریسی زیبا به نام Lily، Colors of Santa Luz، گرد هم آمدند. این ایده یکی از دانش‌آموزان به نام ماتیو باتلیور بود، اما زمانی‎که ایده را به دانش‌آموزان دیگر توضیح داد، آن‌ها به شدت جذب این پروژه شدند و تصمیم گرفتند با هم کار کنند، در نتیجه، پروژه نهایی حاصل مشارکت تمام آن‌ها شد. این تیم، تصمیم گرفت با پرینت سه بعدی مجسمه Lily شخصیت این بازی، ارتباط عمیقی بین مخاطبان و بازی فراهم کند.

پرینت سه بعدی مجسمه Lily شخصیت یک بازی دانش آموزی

پرینت سه بعدی مجسمه Lily شخصیت یک بازی دانش آموزی

خصوصیاتی از این بازی

طبق گفته یکی از سازندگان این بازی، شور و اشتیاق در این پروژه خیلی زیاد بوده است. در این بازی، نه تنها گرافیک زیبایی وجود دارد، متن داستان نیز بسیار جذاب است و مخاطب را مجذوب می‌کند و با بازی ارتباط عمیق عاطفی برقرار می‌کند.

صحنه ای از بازی Lily

صحنه ای از بازی Lily

یکی از تولیدکنندگان در این بازی، Florian Coudray، در مورد ویژگی‌های منحصر به فرد بازی توضیح داد: ” هدف بازی جنگی را تغییر دادیم و قصد ما از تولید این بازی، انتقاد از وحشت جنگ از دید افراد غیرنظامی، با حفظ برخی از سبک‌ها بود. به عنوان مثال، ما از فیلم Life Is Beautiful الهام گرفتیم که در آن، خوش بینی پدر، از بی‌قراری و ترس کودک محافظت می‌کند. یکی از مضامین اصلی ما کنتراست بین وضعیت و نمایش بود و می‌خواستیم از تماشای برخی از بازی‌های ویدئویی برای ایجاد یک بازی جنگی که در آن خشونت اتفاق می‌افتد جلوگیری کنیم و بازیکنان زمان خود را برای تیراندازی به مردم صرف نکنند. ”

صحنه ای از بازی Lily با حضور مهاجمان

صحنه ای از بازی Lily با حضور مهاجمان

یوان، پدر لیلی و شخصیت اصلی که بازیکن در نقش او بازی می‌کند، جنگنده نیست و به طور کلی اهل خشونت نیست، اما او اجازه نمی‌دهد که دخترش لیلی آسیب ببیند.

صحنه ای از بازی با نمایش مراقبت یوان از دخترش Lily

صحنه ای از بازی با نمایش مراقبت یوان از دخترش Lily

و لیلی، دختری کنجکاو است و دوست دارد از ماجراهای اطرافش مطلع شود و برخی مواقع تصمیمات خطرناکی می‌گیرد، در نتیجه؛ نیاز به مراقبت از آن بیشتر احساس می‌شود.

 Lily دختر کنجکاو بازی

Lily دختر کنجکاو بازی

صحنه ای از بازی

صحنه ای از بازی

برای طراحی لیلی، Coudray از ZBrush و Maya و SketchFab به خوبی استفاده کرد تا به شخصیت‌های بازی زندگی ببخشد و آن‌ها را به خوبی در معرض نمایش بگذارد.

صحنه ای از بازی با گرافیک زیبا

صحنه ای از بازی با گرافیک زیبا

پرینت سه بعدی شخصیت Lily

پس از ایجاد طراحی سه بعدی و مدل‌های سه بعدی برای استفاده در بازی، از مدل سه بعدی لیلی برای چاپ سه بعدی آن استفاده شد. لیلی، نمادی از بازی محسوب می‌شود و مجسمه حاصل از پرینتر سه بعدی شده وی نیز برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان مناسب است.

لیلی در صحنه ای از بازی

لیلی در صحنه ای از بازی

تاثیر پرینت سه بعدی شخصیت Lily

Coudray تأثیر آن را این‌گونه توضیح داد: “ما مجسمه‌ای از شخصیت لیلی را پرینت سه بعدی کردیم و فقط از این طریق می‌توانستیم آن را به صورت فیزیکی داشته باشیم، و خدمات پرینت سه بعدی، این امکان را برای افراد فراهم می‌کند، تا با شخصیت وی بیشتر درگیر شوند و ایده واضح‌تری از او بگیرند. به علاوه، برای ما نیز بسیار لذت‌بخش بود که پس از صرف زمان زیادی کار بر روی طراحی سه بعدی لیلی، آن را به صورت مجسمه داشته باشیم! این موضوع برای افرادی که بازی را تجربه کرده‌اند بسیار ارزشمند است. آن‌ها در مورد وی کنجکاو هستند و می‌خواهند آن را لمس کرده و بدانند که چگونه ساخته شده است که برای این بازی هم بسیار خوب است، زیرا مجسمه پرینت سه بعدی شده این کاراکتر به شخصیت وی وابسته است.”

مجسمه لیلی حاصل از پرینت سه بعدی

مجسمه لیلی حاصل از پرینت سه بعدی

جوایز کسب شده این بازی

این بازی، جایزه بهترین پروژه دانشجویی “Ping Awards ۲۰۱۶″ را به خود اختصاص داد و به عنوان نامزد بهترین جایزه دانشجویی Unity Awards در لس‌آنجلس نیز برگزیده شد.

فیلمی از صحنه هایی از بازی

این فیلم، نماهایی از گرافیک زیبا و صحنه‌هایی از بازی و برخورد پدر لیلی، به هنگام حمله دشمن  و مراقبت از دخترش را به خوبی نشان داده است:

۰/۵ (۰ Reviews)

نظرات کاربران