شروع پرینت سه بعدی

چه طرحی قابلیت پرینت سه بعدی دارد؟

 

برای پرینت سه بعدی هر محصول پیش از هرچیز به یک مدل سه بعدی نیاز دارید ( ترجمه ی سطوح سه بعدی یک جسم به زبان ریاضی ) مدل های سه بعدی با نرم افزارهای “CAD” یا ابزارهای طراحی رایانه ای تولید می شوند، ابزارهایی که روند طراحی روی کامپیوتر ، تبلت یا اسمارتفون ها را برای کابر ساده می کنند.

برای تولید یک مدل سه بعدی می توانید خود آن را بسازید، از یک طراح بخواهید ایده ی شما را برایتان طراحی کند و یا از هزاران مدل سه بعدی موجود روی پلتفرم های مختلف استفاده کنید.

 

۱

طرح را خودتان بسازید

 

به طور معمول برای ساخت یک مدل سه بعدی نیاز به دانش اولیه ای از کار با نرم افزارهای سه بعدی است. برخی ابزارها نیاز به این دانش اولیه را کمتر کرده و در مدت زمان کمی قابل فراگیری و استفاده هستند.

تعدادی از ابزارهایی که می توانند برای شروع طراحی با کامپیوتر به شما کمک کنند:

 

123D_Design_icon_logotype_lockup

 

 

SU_Logo_Color

 

 

7uGeOPEu

 

 

800px-SolidWorks_Logo.svg

 

 

logo2_1

 

 

۲

از کسی بخواهید برایتان طراحی کند

 

اگر خود علاقه یا حوصله ی کار با ابزارهای طراحی سه بعدی ندارید، اولین قدم برای واقعی کردن ایده تان پیدا کردن کسی است که بتواند شما را در طراحی کمک کند. اگر دوست یا همکاری دارید که در کار با ابزارهای طراحی سه بعدی مهارت دارد می توانید از توانایی هایش استفاده کنید و یا کار را به یک شرکت طراح بسپارید.

در ۳DFast ما جامعه ای از بهترین طراحان در زمینه های مختلف را گردهم آوردیم تا شما با استخدام آن ها هرچه ساده تر و سریع تر ایده تان را به واقعیت نزدیک کنید.

شما می توانید در سایت درخواست طراحی دهید. ما بسته به نوع طرح مورد نظر، شما را به یکی از طراحان جامعه وصل می کنیم تا به بهترین شکل طرح شما آماده ی پرینت سه بعدی شود.

یا اگر طراح سه بعدی هستید همین الان با ما تماس بگیرید و به خانواده ی ۳DFAST بپیوندید.

 

۳

یک طرح آماده پیدا کنید!

 

اگر فایل مدل سه بعدی ندارید و حوصله یا وقت طراحی هم ندارید می توانید از میان هزاران مدل سه بعدی که روی اینترنت به صورت رایگان موجود است استفاده کنید و با آپلود مدل روی سایت ما قیمت آن ها را بدست آورده و پرینت بگیرید.

یکی از راه های ساده استفاده از مدل های آماده ای است که در فروشگاه ما از طراحان مختلف موجود است. این مدل ها چون قبلا” پرینت شده اند همه ی مشکلاتی که ممکن است بر سر راه پرینت یک مدل سه بعدی باشد در آن ها رفع شده است. همین الان بیش از ۱۰۰ مدل آماده در فروشگاه ۳DFast آماده فروش هستند و هر روز به این طرح ها افزوده می شود. *

خودتان هم می توانید به عنوان یک طراح، محصولاتتان را در فروشگاه به اشتراک بگذارید و از آن کسب درآمد کنید.

*قیمت مدل های فروشگاه همان هزینه ی پرینت سه بعدی مدل می باشد.

 [layerslider id=”13″]

 

چگونه طرحم را پرینت سه بعدی کنم؟

 

برای پرینت سه بعدی مدل خود ، شما باید یک پرینتر سه بعدی داشته باشید یا اینکه از یک سرویس دهنده ی پرینت سه بعدی استفاده کنید. پرینترهای سه بعدی تکنولوژی ها و سایز ها و مواد اولیه ی مختلفی دارند، برای استفاده ی روزمره و نمونه سازی های معمول قیمت یک پرینتر سه بعدی خانگی مناسب بین دو تا چهار میلیون تومان می باشد.

استفاده از یک سرویس پرینت سه بعدی

۳DFast یک سرویس پرینت سه بعدی است. شما مدل خود را در سایت ما آپلود می کنید و سیستم همان موقع به صورت اتوماتیک قیمت، زمان پرینت، جرم و اطلاعات دیگر پرینت مدلِ شما را محاسبه می کند. سپس ما با بررسی طرح و تکنولوژی مورد نظر شما، مناسب ترین سرویس دهنده ی پرینت در سطح شهر را برای شما را پیدا می کنیم و محصول را در سریعترین زمان ممکن به دستتان می رسانیم. ما در تمام طول پروسه ی پرینت سه بعدی از آپلود فایل تا رسیدن محصول به دستتان شما را همراهی می کنیم.

 

 

[layerslider id=”12″]