پرینت سه بعدی کیف

پرینت سه بعدی کیف

چاپ سه بعدی، به عنوان ابزاری قدرتمند برای مد گسترش یافته است. در صنعت مد، طراحان از طریق استفاده از فن‌آوری‌های مختلف برای بهبود محصولات خود اقدام کرده‌اند. آن‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های نوآورانه از جمله پرینت سه بعدی کیف‌ برای صنایع مختلف از جمله مد و ورزش پرداخته‌اند.

از طریق تکنولوژی پرینتر سه بعدی، امکان تبدیل طرح‌های مدل‌های سه بعدی، به تقاضاهای سفارشی به وجود آمده است. از این رو، شرکت‌های مختلفی به ارائه این کیف‎ها پرداخته‌اند. بازار کیف‌، به ارتقای این محصول با استفاده از پرینت سه بعدی روی آورده است. و از آن‌جایی که به تازگی فروش آنلاین کیف‌های دستی افزایش یافته است و بسیاری از مصرف‌کنندگان کیف‌های خود را به صورت آنلاین سفارش می‌دهند و به علاوه؛ بسیاری از مصرف‌کنندگان به دنبال خرید اقلام لوکس ارزان قیمت هستند، پرینت سه بعدی بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

پرینتر سه بعدی و کفش

چاپگر سه بعدی از هنر و علم برای توسعه اشیا استفاده می‌کند. این تکنولوژی، راهی برای ارائه یک طرح و ایده است که در ذهن شخص وجود دارد و پس از استفاده از تکنیک‌های دقیق از این تکنولوژی استفاده می‌کند تا بتواند هر ایده‌ای را متناسب با سفارش مشتری، از طریق تکنولوژی پرینت سه بعدی تولید کند.

شرکت Mon Purse ارائه دهنده کیف

در صنعت مد، شرکت جدید تجاری  Mon Purse در زمینه‌ی کیف دستی، در سال 2014 توسط لانا هاپکینز تاسیس شد. هنگامی‌که از لانا هاپکینز، خواسته شد که شرکت خود را توصیف کند، او گفت، مشتریان این شرکت، زنانی هستند که تمایل دارند طرح و نام تجاری خودشان را در آن به کار ببرند.

شرکت Mon Purse ارائه دهنده کیف

و استفاده از پرینت سه بعدی، این امکان را فراهم می‌کند تا مشتریان بتوانند هر نوع جنس، رنگ و مدل‌های خاصی را برای تولید کیف‌ و کلاه خود از طریق طراحی سه بعدی انتخاب و تولید کنند. هنگامی‌که این کسب و کار در بازارهای ایالات متحده موفق شد، این شرکت، تصمیم گرفت در سراسر جهان شرکت خود را در سیدنی، استرالیا و انگلیس توسعه دهد. لانا هاپکینز کیف‌های خود را در ترکیه تولید می‌کند که یکی از پایتخت‌های چرم جهان است.

شرکت XYZbag ارائه دهنده پرینت سه بعدی کیف

یک شرکت ایتالیایی به نام  XYZbag که توسط Annalisa و Matteo تاسیس شده است، بنیان‌گذاران شرکت، بر این باورند، هر شخصی منحصر به فرد است و حق او است که کیف خاص و مورد نظر خود را داشته باشد. به این ترتیب، یک پلت‌فرم آنلاین را ایجاد کرده است که حاوی کیف‌های شیک تولید شده از طریق پرینت سه بعدی است.

شرکت XYZbag ارائه دهنده پرینت سه بعدی کیف

پرینت سه بعدی کیف توسط شرکت XYZbag

پرینت سه بعدی کیف توسط شرکت XYZbag

پرینت سه بعدی کیف توسط شرکت XYZbag

پرینت سه بعدی کیف توسط شرکت XYZbag

به این صورت که مشتری، می‌تواند کیف‌های دستی را بر روی وب سایت شرکت طراحی کند و سفارش دهد و برای مشتری این امکان فراهم می‌شود که از آغاز تا پایان تولید کیف، در کل فرآیند تولید آن دخیل باشد.

پرینت سه بعدی کیف توسط شرکت XYZbag

نایک ارائه دهنده کیف ورزشی دافل

Nike، بر روی سفارشی‌سازی و تولید سریع‌تر محصولات با کیفیت از طریق چاپگر سه بعدی تمرکز می‌کند. آن‌ها به کاوش و گسترش امور مربوط به پرینت سه بعدی علاقه‌مند هستند و قصد دارند قابلیت‌های موجود خود را با برنامه‌های کاربردی چاپگر سه بعدی جدید ارتقا دهند. نایک اکنون به دنبال همکاری با شرکت‌هایی مانند اپل است تا نوآوری را به سطح بالاتری ارتقا دهند.

علاوه بر این، Nike کفش‌های چاپ سه بعدی شده و کت و شلوار، از جمله کیف دوفل برای بازیکنان عرضه کرده است.

نایک ارائه دهنده کیف ورزشی دافل

ارائه دهنده کیف ورزشی برای فوتبالیست‌های بزرگ

در سال 2014، Nike، محصولی را به نام Rebento duffel، تولید کرد که یک کیف ورزشی چاپ سه بعدی شده است و بازیکنان، در جام جهانی فیفا از آن استفاده کردند. در این محصول، پیشرفت تکنولوژی قابل مشاهده است. تنها سه ریبنتو دوفل تولید شد که برای نیمار، وین رونی و کریستیانو رونالدو تولید شد و بر روی هر کیف، نام بازیکن با طلا حک شده است.

نایک ارائه دهنده پرینت سه بعدی کیف ورزشی دافل

مارتین لوتی، مدیر خلاق برای فوتبال نایک، گفت: “ما می‌خواستیم چیزی را که برای بازیکنان بزرگ بازی مناسب بود، تولید کنیم. ما این کار را با استفاده از یکی از پیشرفته‌ترین فن‌آوری‌‌ پرینت سه بعدی برای ساخت این کیف استفاده کردیم که با سایر موارد دیگر متفاوت است.”

نایک ارائه دهنده پرینت سه بعدی کیف ورزشی دافل

ساختار کیف تولیدی

چاپ سه بعدی، بدنه کیف را تولید کرد که ساختار سبک وزن و در عین حال بادوامی را فراهم کرده است که باعث انعطاف‌پذیری شده است. و با یک نوع چرم عالی با تکنولوژی و سبک زیبایی ترکیب شده است.

بر قسمت بالایی کیف و دسته‌ی آن از چرم فوق‌العاده‌ یکپارچه‌ای استفاده شده است که بدون استفاده از چسب، پرینت سه بعدی شده است و ساختاری پلاستیکی نیز به صورت لانه زنبور به عنوان آستر در آن به کار رفته است.

ساختاری پلاستیکی به صورت لانه زنبور