پرینترهای سه بعدی

پرینترهای سه بعدی مدل طراحی شده در کامپیوتر را به صورت لایه به لایه می سازند. متناسب با نوع متریال شیوه ساخت لایه لایه محصول نیز متفاوت خواهد بود. بنابراین برای ساخت مدل با متریال های مختلف به تکنولوژی های پرینت مختلف یا پرینتر های سه بعدی متفاوت نیاز است. تکنولوژی مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کاربردهای آن ها آشنا شوید.

SLM

پودر فلز

BinderJet

تمام رنگی

FDM

فیلامنتی

PolyJet

رزینی

DLP

رزینی

SLA

رزینی

ایده های خود را همین امروز واقعی کنید.

به دنبال خدمات پرینت سه بعدی هستید یا می خواهید پرینتر بخرید؟ پرینتر سه بعدی دارید و می خواهید کسب درآمد کنید یا در حال ساخت پرینتر سه بعدی قدرتمند خودتان هستید؟ ما برای خلق ارزش های مشترک و موثر در کنار شما هستیم. 

ساخت پرینتر سه بعدی

اگر یک مهندس خلاق هستید و پرینتر سه بعدی خودتان را ساخته اید با ما تماس بگیرید. فرصت های زیادی در زمینه فروش دستگاه و خدمات پرینت در انتظار شماست.

کارآفرینی با پرینت سه بعدی

اگر پرینتر سه بعدی دارید و می خواهید با آن درآمدزایی کنید به شبکه تامین کنندگان 3DFAST بپیوندید. ما سفارشات پرینتر شما را به صورت آنلاین تامین می کنیم.

مقایسه، انتخاب و خرید پرینتر 

اگر به دنبال یک پرینتر سه بعدی کارآمد و با کیفیت هستید می توانید پرینترهای موجود در فروشگاه 3DFAST را بررسی و مقایسه کنید. کارشناسان ما در کنار شما هستند.

خدمات پرینت سه بعدی

اگر به خدمات پرینت سه بعدی نیاز دارید فایل سه بعدی مدل خود را آپلود کنید و سفارش پرینت دهید. 7 تکنولوژی و بیش از 20 متریال در اختیار شماست.