پرینتر سه بعدی برای قطعات بزرگ:

پرینتر هایی با قابلیت پرینت قطعات بزرگ صنعتی:

 

شرکت ماسیویت جهت تولیدات جدید خود پرینترهای جدیدی در مقیاس پنج هزار را در تولیدات جدید خود گنجاده است.این پرینتر با درجه ی صنعتی رونمایی شده است. این پرینتر ها بخش وسیعی ازخدمات تولید کنندگان و ارائه دهنگان خدمات صنعتی را شامل می شود. به صنعتگران اجازه میدهد تا زمان تولید خود را برای تولید قطعات بزرگ، نمونه های اولیه و ابزارها تا سی برابر سرعت بخشیده و با توجه به فناوری های جدید از قابلیت های به روز پرینت سه بعدی استفاده نمایند.

بر اساس فناوری منحصر به فرد و اختراع شده پرینتر جدید و همچنین با توجه به موادمصرفی و قابلیت های اتوماسیون جدیدی که به صنعت می پردازد،امکان تولید قطعات در مقیاس بزرگ را در عرض چند ساعت به جای هفته فراهم می کند. بعنوان مثال ماده ی پرینت جدید DIMENGEL 110 ، در حال حاضر با دستگاه 5000 ماسیویت قابل پرینت و در دسترس است این ماده باتوجه به پرینت با کیفیت بالا و وقابلیت پشتیبانی از طرح های اتوکد مورد اقبال قرار گرفته است. دو مورد جدیدی که سبب پرینت بهتر و وضوح بیشتر قطعات شده بهینه سازی چاپ با توجه به ضخامت لایه ها و سرعت مورد نیاز امکان پذیر کرده است . 

سیستم های دو گانه پرینت:

 این پرینتر یک سیستم پرینت دو گانه را ارائه داده است که همزمان میتوان دو نوع متریال را روی هر هد پرینت کرد.با طراحی دو نازل بودن این پرینتر و همزمان قابلیت پرینت قطعات بزرگ بسیاری از محدودیت های پرینت سه بعدی قطعات صنعتی از بین خواهد رفت . سبب خواهد شد در کوتاه مدت بسیار از طرح هایی که تا الان به دلیل محدودیت پرینترها اجرا نشده اند به اجرا دربیایند. از ویژگی های جدید اتوماسیون این نرم افزار به اپراتورها امکان می دهد که بازده گردش کار را بهبود بخشیده و نظارت و عملیات آسان را امکان پذیر کند.

پرینت قطعات در مقیاس بسیار بزرگ:

در جدیدتر ین پرینتر ها میتوان قطعاتی در مقیاس بزرگ و به اندازه ی 145 سانتی متر در 111 سانتی متر و عرض 180 را پرینت کرد. آنچه باعث شده تولیدات صنعتی بزرگ به آسانی پرینت شده و قطعات بزرگ بدون نیاز به پردازش  بعد از پرینت و تقریبا بدون ساختار پشتیبانی برای رنگاری و یا مونتاژ ارسال شوند. 

این سیستم پرینت جدید باعث خواهد شد تا محدودیت های موجود در سرعت تولید، سایز قطعات و پیچیدگی ها از میان برداشته شود. و با تاکید میتوان این را نقطه عطفی مهم در نقشه را ه و تبدیل طرح های بزرگ به قطعات پرینت شده در کمترین زمان با بهترین کیفیت خواهد بود.