ماسک سرخیو راموس که با استفاده از پرینتر سه بعدی تولید شده است

ماسک سرخیو راموس از جنس فیبر کربن

سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید و بازیکن تیم ملی اسپانیا بعد از شکستن بینی اش در بازی مقابل تیم اتلتیکو مادرید از ماسک محافظ پرینت سه بعدی شده اش رونمایی کرد. جنس ماسک سرخیو راموس از فیبر کربن است. این ماسک فوق سبک با استفاده از متریالی تولید شده که در بدنه ماشین های فرمول ۱ و فضاپیماها نیز به کار می رود.

ماسک سرخیو راموس

ماسک سرخیو راموس

تکنولوژی در خدمت فوتبال

دربی شهر مادرید که در روز شنبه برگزار شد بدون گل به پایان رسید و هر دو تیم را در امتیاز ۲۴ با اختلاف ۱۰ امتیازی از تیم بارسلونا که در صدر جدول لالیگا است نگه داشت. این بازی از نظر دراماتیک نکات قابل توجهی داشت. در اواسط بازی لوکاس هرناندز بازیکن تیم اتلتیکو با ضربه زدن به بینی کاپیتان راموس باعث شد زمین را ترک کند. بسیاری از هواداران تیم رئال نگران غیبت بلند مدت مدافع تاثیر خود بودند اما به لطف شرکت Younext ، پرینت سه بعدی و تکنولوژی های نوظهور سرخیو راموس بسیار زودتر از آنچه که هواداران انتظار داشتند به میدان برمی گردد.

ماسک سرخیو راموس

ماسک سرخیو راموس

نکته جالب اینجاست که این اولین باری نیست که یک فوتبالیست مادریدی از خدمات شرکت Younext استفاده می کند و قطعا آخرین هم نخواهد بود. در سال ۲۰۱۴ ماریو مانژوکیچ مهاجم تیم اتلتیکو دچار مصدومیت مشابهی شد. شرکت Younext با استفاده از پرینتر سه بعدی برای مانژوکیچ یک ماسک مشکی تولید کرد که روی آن نشان تیم اتلتیکو دیده می شود. این کمپانی محصولات شخصی سازی شده ی دیگری برای وزرش کاران غیر فوتبالیست نیز تولید کرده است.

ماسک سرخیو راموس

ماسک سرخیو راموس

مشخصات ماسک سرخیو راموس

ماسک سرخیو راموس تقریبا مشابه ماسکی است که مانژوکیچ از آن استفاده می کرد البته قطعا بدون نشان تیم اتلتیکو! وزن این ماسک ۶۵ گرم است و با استفاده از متریال فیبر کربن با کیفیتی استفاده شده است که در بدنه ماشین های فرمول یک تک نفره نیز به کار می رود. این ماسک فیبر کربی از تیغه بینی محافظت می کند و ۱۰ برابر قوی تر از فولاد است.

این ماسک به صورت سفارشی برای سرخیو راموس تولید شده است. Younext در ابتدا صورت این مدافع رئال مادرید را اسکن سه بعدی کرده و سپس با استفاده از مدل سه بعدی چهره، ماسکی را طراحی و مدلسازی سه بعدی و سپس تولید کرده که به خوبی برروی صورت راموس بشیند. داخل این ماسک موادی نرم مانند کوسن قرار گرفته که به دلیل انعطاف نقش ضربه گیر را نیز دارند. این ماسک محافظ با استفاده از یک کش محافظ برروی سر قرار می گیرد.

عموما ماسک هایی که Younext به صورت سفارشی تولید می کند قیمتی حدود ۳۰۰ یورو دارند. این قیمت برای شخصی همچون سرخیو راموس در برابر تاثیری که بر زندگی ورزشی او دارد بسیار بسیار اندک است و حتی فوتبالیست های آماتور هم می توانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند.

۰/۵ (۰ Reviews)

نظرات کاربران