پرینت سه بعدی کفی کفش

کسب‌و‌کارهای جدید، در حال حاضر تمایل دارند با توجه به روند جدید بازار پیش بروند و از طریق سفارشی‌سازی و توجه به نیازهای سلامتی، راه‌حل‌های شخصی و بسیار مطلوبی را با توجه به تکنولوژی‌های جدیدی مانند پرینت سه بعدی، هوش مصنوعی و مواردی دیگر ارائه دهند.

با توجه به اینکه پا، قلب دوم محسوب می‌شود، به مراقبت‌های ویژه‌ای نیاز دارد. کفی کفش، یکی از موارد مهمی است که به سلامت پا و نهایتا بدن کمک می‌کند. کفی کفش، در اکثر فروشگاه‌های کفش و داروخانه‌ها وجود دارد و گران نیست. بسته به کیفیت آن‌ها، کفی‌های بیرونی، میزان راحتی را فراهم می‌کنند و میزان درد و ناراحتی پا را کاهش می‌دهند، اما به طور کامل همه‌ی مشکلات را پوشش نمی‌دهند و باعث می‌شود حتی برخی از افرادی که از این کفی‌ها استفاده می‌کنند، در آینده بیشتر در معرض مشکلات قرار بگیرند. در این راستا دو شرکت  Shenzhen eSUN Industrial Co., Ltd و RESA ، به پرینت سه بعدی کفی کفش پرداختند، پس از آزمایش قالب‌های پرینت سه بعدی شده نتایج شگفت‌انگیزی به دست آمد، به همین دلیل، پرینت سه بعدی کفی کفش بین بسیاری از مردم محبوب شده است.

پرینت سه بعدی کفی کفش

پرینت سه بعدی کفی کفش

مزایای کفی‌های کفش حاصل از پرینتر سه بعدی

کفی‌های کفش حاصل از پرینتر سه بعدی، می‌تواند به مشتریان نه تنها کفش‌های راحت‌تری ارائه دهد، بلکه برای بهبود وضعیت پا نیز می‌تواند موثر باشد. به علاوه، شکل کفی‌، خطوط و نقاط فشار که سختی و قسمت‌های مختلف پاها را تنظیم می‌کند، قابل سفارش‌دهی است، و به بهبود درد پا کمک می‌کند.

کفی‌های کفش حاصل از پرینتر سه بعدی

کفی‌های کفش حاصل از پرینتر سه بعدی

شرکت Esun

شرکت شانگهای eSUN، در سال ۲۰۰۲ تاسیس شده است، یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته است که متخصص صنعتی در زمینه مواد سازگار با محیط زیست است. eSUN از سال ۲۰۰۷ شروع به توسعه مواد چاپ سه بعدی کرده است و با موفقیت یک سری کامل از PLA، PCL، PC، ePA-CF را با نام‌های چندگانه ایجاد کرد. و از مزایای کیفیت پایدار، انواع غنی، برنامه کاربردی مقرون به صرفه و گسترده استفاده کرد. eSUN در حال حاضر یکی از برجسته‌ترین مارک‌های فیلامنت‌های حاصل از چاپگر سه بعدی است و در سال ۲۰۱۶ در (NEEQ) فهرست شده است.

شرکت Esun

شرکت Esun

فیلامنت تشکیل دهنده کفی

کفی‌های داخلی چاپ سه بعدی شده از فیلامنت شرکت eSUN، تولید شده است. البته این شرکت، در زمینه‌ی تولید مواد اختصاصی جدید و تکنیک‌های چاپ سه بعدی برای کفی‌های جدیدتر و پیشرفته‌تر در تلاش است.

فیلامنت تشکیل دهنده کفی

فیلامنت تشکیل دهنده کفی

فرآیند تولید کفی کفش پرینت سه بعدی

پس از سال‌ها تحقیق، تیم RESA نخستین اسکن سه بعدی لیزری پا، طراحی CAD و کیوسک‌های چاپ سه بعدی شده را ایجاد کرد و در حال حاضر برای ثبت اختراع اقدام کرده است. با استفاده از داده‌های حاصل از پا، می‌توانند بهتر و دقیق‌تر کفی‌ها را اندازه‌گیری کنند.

اسکن سه بعدی لیزری پا

اسکن سه بعدی لیزری پا

با استفاده از مواد بیولوژیکی و فیلامنت‌های سه بعدی، eSUN بر روی مواد سازگار با محیط زیست تمرکز کرد تا به بازار داخلی پرینت سه بعدی شده و سیستم توانبخشی پزشکی انرژی تازه‌ای ببخشد. با ترسیم و نقشه‌برداری پویا از داده‌های پا، به این ترتیب؛ از این طریق می‌توانند تجزیه و تحلیل بهتری را برای اندازه‌گیری اثر کفی‌ها ارائه دهند.

پرینت سه بعدی کفی‌های کفش

پرینت سه بعدی کفی‌های کفش

عملکرد متفاوت شرکت Arizona در این راستا

شرکت Arizona، مجموعه‌هایی از کیوسک‌هایی را در مراکز عمده‌فروشی در سراسر کشور راه‌اندازی کرد، در این کیوسک‌ها، اسکن سه بعدی صورت می‌گیرد و خدمات چاپ سه بعدی به مشتریان ارائه می‌شود، که افراد می‌توانند وارد آن شده، پای خود را اسکن کنند و فایل‌های سفارشی خود را طراحی کرده و فایل سه بعدی‌شان را در عرض یک ساعت تحویل بگیرند.

کیوسک‌های دارای اسکنرهای سه بعدی دقیق، ضبط پویا و نقشه‌برداری دیجیتالی هستند و به علاوه، از هوش مصنوعی و نرم‌افزار CAD نیز تشکیل شده است.

کیوسک‌های دارای اسکنرهای سه بعدی

کیوسک‌های دارای اسکنرهای سه بعدی

همکاری شرکت RESA  و eSUN

RESA Wearables یک شرکت با نام تجاری جدید است که اخیرا راه‌اندازی شده است. اگرچه دفتر مرکزی آن در آریزونا است، اما در نیویورک، سنگاپور و هم‌اکنون در شنژن نیز شعبه دارد. تیم RESA چندین دهه ارزش تجربه جمعی در زمینه کفش، مراقبت از پا و بازاریابی خرده‌فروشی در سراسر جهان دارد. این شرکت اسکن سه بعدی و پرینت سه بعدی کیوسک را در نقاط مختلف خرده فروشی ارائه می‌دهد و برای یک جفت کفی به قیمت ۱۹۹ دلار (۱۲۹ دلار برای بچه‌ها) هزینه می‌کند.

در این همکاری، eSUN عمدتا فیلامنت‌ها و مواد خاصی را مورد استفاده قرار می‌دهد برای ایجاد سازه‌های انعطاف پذیر، سازگار با محیط زیست، کفی‌های کفش الکترونیکی پیشرفته را فراهم می‌کند.

پرینت سه بعدی کفی‌های کفش

پرینت سه بعدی کفی‌های کفش

مزایای همکاری شرکت RESA  و eSUN

RESA، از طریق این همکاری با eSUN RESA Wearables قادر خواهد بود هم‌چنان به توسعه مواد و تکنولوژی جدید برای بهبود سلامت پا برای مشتریان در سراسر جهان بپردازد.

Glen Hinshaw، موسس و مدیر عامل شرکت RESA گفت: “بازار چین دارای تاریخ غنی از علاقه‌مندی به تنظیم کردن بدن و محصولات فن‌آوری پوشیدنی است. این سرمایه‌گذاری مشترک، ما را قادر می‌سازد تا به پیشرفت‌هایی که افراد چینی را در درک و نیازهای مراقبت از پا و نحوه دسترسی به محصولاتی که برای سلامتی پا و آسایش و عملکرد فیزیکی مناسب نیاز دارند، پیش ببریم.”

پرینتر سه بعدی

پرینتر سه بعدی

۵/۵ (۱ Review)

نظرات کاربران