پرینت سه بعدی جواهرات به شکل غذا

درمورد تکنولوژی جدید پرینت سه بعدی، ایده‌های فراوانی دیده می‌شود. برخی از این ایده‌ها، ممکن است به فکر خیلی از افراد نرسیده باشد. پرینت سه بعدی غذا، پرینت سه بعدی جواهرات انجام و ارائه شده است. بسیاری از افراد قصد دارند در مراسمات خاصی، بهترین و عجیب‌ترین ایده‌های خود را پیاده کنند و هم‌اکنون، شرکتی به نام TourDeFork ایده‌ای بر روی پرینت سه بعدی جواهرات به شکل غذا ارائه داده است.

 ایده جواهرات به شکل غذا

ایده جواهرات با غذا

TourDeFork ارائه دهنده ایده پرینت سه بعدی جواهرات به شکل غذا

TourDeFork قبلا به استفاده از اشیاء آشپزی و به کار بردن آن در هنگام پخت و پز به عنوان مواد غذایی قابل پوشیدن پرداخته‌اند. ولی فعالیت خاص و خلاقانه‌ی اینچنینی بسیار شگفت‌انگیز است. مثلا یک توت فرنگی واقعی بر روی گوشواره خیلی عجیب است. اما شرکت، TourDeFork با استفاده از چاپ سه بعدی به راحتی حلقه‌های اکریلیک را طراحی کرده است و افراد می‌توانند  اقلام و موارد مورد نظر خود را انتخاب کرده و به آن بیفزایند. اساسا، هر چیزی می‌تواند به آن افزوده شود، گزینه‌هایی مانند میوه‌های تازه و خشک، شکلات و هر چیز دیگری که شما می‌توانید تصور کنید!

 ایده جواهرات به شکل غذا

ایده جواهرات به شکل غذا

طراحی TourDeFork ارائه دهنده ایده جواهرات به شکل غذا

TourDeFork این حلقه‌ها را برای مجله ایتالیایی CASAfacile طراحی کرده است و ممکن است فقط در حوزه طراحی آشپزی گزینه‌ی مناسبی باشد. همان‌طور که اشاره شد، اگر قصد دارید از اشیاء خوراکی به عنوان ابزار تزیینی بدن خود استفاده کنید، این ایده، یک تجربه عجیب و غریب خواهد بود. برای بسیاری از مردم، پوشیدن غذا، به عنوان یک پیشگویی محسوب می‌شد، و این پروژه، تنها یک ایده و سبک نوآوری و خلاقانه‌ای است.

این راهی است که از این طریق می‌توان، از موارد متفاوتی مانند؛ میوه، کوکی، آب‌نبات و خیلی چیزهای دیگر استفاده کرد. طلا و جواهر خوراکی فقط ممکن است از طریق چاپگر سه بعدی جواهرات آینده حاصل شود.

 ایده جواهرات به شکل غذا

ایده جواهرات به شکل غذا

انگشتران سفید پلاستیکی ساده

در آنچه که شاید زیباترین پیشرفت در بازی با غذا در تاریخ اخیر است، “مشاوره آشپزی خلاق” TourDeFork  طیف وسیعی از جواهرات قابل چاپ را راه اندازی کرده است که میوه‌ها، کیک‌ها، بیسکویت ها و سایر غذاهای شیرین را به موارد پوشیدنی تبدیل می‌کند. به اصطلاح Ringie Foodie دارای طیف وسیعی از انگشتران سفید پلاستیکی ساده است که هر کدام روشی برای برگزاری، نمایش یا خرد کردن مواد غذایی انتخاب شده خود را ارائه می‌دهند. این یک مفهوم است که در برابر ایده‌های سنتی از ظروف غذا قرار می‌گیرد.

TourDeFork یک طراحی جالب برای طراحی غذا است که میلان و لندن را دربرمی‌گیرد، توسط عکاس و سبک غذا کلودیا کاستالدی و طراح محصول Stefano Citi تاسیس شده است. این کار، از سری کارهای DIY و با همکاری با مجله ایتالیایی Casafacile  حاصل شده است که برای خوانندگان، مقدمه‌ای از شگفتی‌های تکنولوژی پرینتر سه بعدی و آموزش آسان را فراهم می‌کند.

انگشتران سفید پلاستیکی ساده

انگشتران سفید پلاستیکی ساده

ایده‌ی حلقه‌ها از کجا آمده است؟

Stefano Citi: “Foodie Rings” یک پروژه پژوهشی است که برای مجله بهبود خانه ایتالیایی Casafacile توسعه داده‌ایم . مخاطبان مجله طراحان یا مهندسان متخصص نیستند، اما افرادی که به انجام DIY علاقه‌مند و بهبود خانه هستند. ستون ‘آینده DIY’ هدف این است که فناوری‌های ساخت دیجیتال را آسان درک کند. چه چیزی است و چگونه می توان آن را برای ساخت جالب و جذاب از اشیاء استفاده کرد.

ایده‌ای خاص برای جواهرات

ایده‌ای خاص برای جواهرات

ایده‌ای خاص برای جواهرات

ایده‌ای خاص برای جواهرات

ایده‌ای خاص برای جواهرات

ایده‌ای خاص برای جواهرات

کجا و چگونه می‌توان از این موارد استفاده کرد؟

می‌توان از آن‌ها در مراسمات و مهمانی‌ها یا رویدادهای موادغذایی استفاده کرد. به علاوه، می‌توان آن‌ها در مهمانی کریسمس به عنوان هدیه ارائه داد و مردم را هیجان زده کرد.

روند طراحی به چه صورت است؟

طراحی سه بعدی، این حلقه‌ها بسیار راحت است و به سلیقه‌ی فرد و سایز آن‌ها بستگی دارد.

روند طراحی

روند طراحی

۵/۵ (۳ Reviews)

نظرات کاربران