پرینت سه بعدی تزیینات هالووین و استفاده از برش لیزری در ساخت آن‌ها

هالووین، یک جشن مسیحیت غربی و بیشتر سنتی می‌باشد، بسیاری از افراد در این شب با چهره‌های نقاشی شده، لباس‌های عجیب یا لباس‌های شخصیت‌های معروف، چهره و ظاهری که به‌نظرشان ترسناک باشد خود را آماده جشن می‌کنند.

شرکت Kitronik، با پرینت سه بعدی تزیینات هالووین و استفاده از برش لیزری در ساخت آن‌ها، مواردی مانند جعبه‌های چشمک زن، خفاش‌ها و کدو تنبل و اسکلت، خانه‌ای ترسناک و فضایی هالووینی را فراهم کرده‌اند، به علاوه؛ شاخ‌های چشمک‌زنی را نیز تولید کرده‌اند. با توجه به اینکه این شرکت، شرکتی الکترونیکی است، اجزای الکترونیکی را نیز به این مجموعه اضافه کرده است.

پرینت سه بعدی تزیینات هالووین و استفاده از برش لیزری در ساخت آن‌ها

پرینت سه بعدی تزیینات هالووین و استفاده از برش لیزری در ساخت آن‌ها

شرکت Kitronik

تخصص شرکت Kitronik

شرکت Kitronik، در کیت پروژه‌های الکترونیکی تخصص دارد و همچنین میکروبیت و طیف وسیعی از لوازم جانبی، تخته سه لا و اجزای الکترونیکی، ساعت‌ها و مواردی اینچنینی ارائه می‌دهد.

اقدام متفاوت شرکت Kitronik

این شرکت، به جای اینکه فقط در مورد چاپ سه بعدی و چگونگی استفاده از آن اطلاعات در دسترس قرار دهد. KETRONIK با مشارکت  Robox، تصمیم گرفتند چاپگرهای سه بعدی را به بیش از ۵۰۰۰ مدرسه در انگلستان ارائه دهند که منابع آموزشی سرگرم کننده برای دانشجویان را شامل می‌شود، از جمله اجزای الکترونیکی تولید شده از چاپ سه بعدی و به آن‌ها مهارت‌هایی را نیز آموزش دادند.

ارائه چاپگرهای سه بعدی به مدارس

ارائه چاپگرهای سه بعدی به مدارس

هدف از ارائه چاپگر سه بعدی به مدارس

این شرکت، هدف از این کارشان را به این صورت توضیح دادند:”به غیر از کسب و کار خوب و ایجاد همکاری و همچنین حمایت از نوآوری، این است که همه افراد با هر سنی را درگیر تکنولوژی کنیم، به این صورت، از احساس مسئولیتی که نسبت به دانش‌آموزان داریم لذت ببریم چرا که پس از فارغ‌التحصیلی این افراد در جستجوی کار خواهند رفت و کارفرمایان به دنبال افرادی با استعداد و مهارت بالا در زمینه‌های تکنولوژی مانند طراحی سه بعدی و پرینتر سه بعدی هستند و در حال حاضر بسیاری از این صندلی ها خالی هستند و در انتظار کارکنان جوان و ماهر هستند.

استفاده از چاپگرهای سه بعدی ارائه شده به مدارس

استفاده از چاپگرهای سه بعدی ارائه شده به مدارس

Kitronik لیستی از اجزای تزیینی برای جشن هالووین، از نورپردازی گرفته تا شاخ‌های چشمک‌زن با استفاده از پرینت سه بعدی و برش لیزری ارائه داد.

جعبه‌های چشمک‌زن یکی از اجزای پرینت سه بعدی

تیم “کاترنیک”، جعبه‌های چشمک زن را ارائه دادند به این صورت که چراغ‌هایی به صورت چشمک‌زن درون جعبه‌هایی قرار داده شدند که می‌توان از آن در جلو پنجره استفاده کرد یا به صورت رشته‌ای از سقف آویزان کرد. در تولید این جعبه‌ها، از برش لیزری هم استفاده شده است. درون این جعبه‌های مربع شکل، کاغذ سفید نازکی را داخل هر یک از ضلع‌های آن چسباندند.

جعبه‌های چشمک زن

جعبه‌های چشمک زن

کدو تنبل یکی از اجزای هالووین پرینت سه بعدی شده

یکی از نمادهای هالووین، کدوتنبل است که درون آن را خالی کرده و برای آن چشم و ابرو و دهان به صورتی ترسناک درمی‌آورند و با روشن کردن شمع در درون کدوتنبل به آن جلوه‌ای ترسناک می‌دهند.

هر ساله در هالووین، در مورد ساخت کدو تنبل، این نگرانی وجود دارد که چگونه کدو را برش دهیم و آن را روشن کنیم. مسئله قرار دادن یک شمع واقعی در داخل کدو تنبل همیشه نگرانی در مورد خطر آتش سوزی است، اما در اینجا Kitronik طرح‌های پوست کدو تنبل را ارائه کرده است که از چراغ LED سوسو زدن درون جعبه استفاده می‌کند.

کدو تنبل

کدو تنبل

خفاش

ایجاد فضایی ترسناک و عجیب، یکی از ویژگی‌های این جشن است. این شرکت، به پرینت یک خفاش پرداخت به طوری که قابلیت تکان دادن بال‌های خود به طور خودکار را دارد.

خفاش

خفاش

خفاش

خفاش

اسکلت

Kitronik، پس از طراحی سه بعدی آن با استفاده از برش ورقه‌هایی و تولید اجزای آن و سپس وصل کردن بازوها به پشت بدنه‌ی اسکلت، یک اسکلت را فراهم کرده‌اند.

اسکلت

اسکلت

شاخ‌های چشمک‌زن

شاخ‌های چشمک‌زنی که قابل پوشیدن هستند، نیز از محصولات دیگر این شرکت است، این شاخ‌های توخالی سه بعدی با یک چراغ LED ساده روشن می‌شود و با یک بند قابل پوشیدن است. پس از طراحی سه بعدی این شاخ‌ها، می‌توان آن را هم با استفاده از پرینت سه بعدی چاپ کرد و هم توسط برش لیزری.

شاخ‌های چشمک‌زن

شاخ‌های چشمک‌زن

۵/۵ (۳ Reviews)

نظرات کاربران