پرچم داران صنعت پرینت سه بعدی:

شرکت کامپوزیت های تولید مواد افزودنی AREVO ساخت و ساز بزرگترین تأسیسات افزودنی کامپوزیت فیبر کربن پیوسته در جهان را به پایان رسانیده است.شرکتی که مجهز به ۷۰ پرینتر سه بعدی Aqua 2 شرکت حمل و نقل شرکت ، این تسهیلات به AREVO در پرینت سه بعدی قطعات کامپوزیت دوچرخه، دوچرخه های الکترونیکی، اسکوترهای الکترونیکی و سایر محصولات مصرفی کمک می کند.

این شرکت همچنین اخیراً قرادادی به ارزش  مالی ۲۵ میلیون دلاری به مدیریت Khosla Ventures و با مشارکت جدید شرکت Funders Fund Fund را بسته است.سانی وو ، مدیرعامل AREVO ، می گوید: “پس از معرفی Aqua 2 در سال گذشته چهار برابر سریعتر از Aqua 1 ، ما بر تولید و راه اندازی این سیستم ها در مقیاس متمرکز شدیم.” “در حال حاضر با مجموع ۷۶ ابر سیستم متصل شده و در مکان های مختلف ما کار می کند، ما اولین مرحله صنعتی شدن خود را به پایان رساندیم.

“در حال حاضر ، AREVO برای رشد بسیار مناسب است و می تواند خواسته های هر دو برند تجاری مصرف کننده خود شرکت و همچنین نیازهای مشتریان B2B ما را برطرف کند.”گفته می شود پرینتر سه بعدی Aqua 2 AREVO (در تصویر زیر) قادر است چهار برابر سریعتر از نسخه قبلی خود پرینت کند.

فناوری پرینت سه بعدی فیبر کربن AREVO

AREVO که به دلیل فناوری پرینت سه بعدی فیبر کربن پیوسته معروف است . در سال ۲۰۱۴ در دره سیلیکون تاسیس شد. این شرکت در ابتدا مجموعه ای از کامپوزیت های FFF/FDM را منتشر کرد که ادعا می شد پنج برابر قوی تر از تیتانیوم هستند و از آن زمان مجموعه نرم افزاری و مجموعه ای از سیستم های پرینت سه بعدی را توسعه داده است.در سال ۲۰۱۵ ، AREVO پلتفرم مقیاس پذیر تولید افزایشی (RAM) خود را بر اساس برنامه بهینه سازی مسیر ابزار تجزیه و تحلیل اجزای محدود ایجاد کرد تا قدرت و ظاهر قطعات پرینت شده سه بعدی را بهینه کند.

از زمان توسعه شش ساله ، فناوری فیبر کربن پیوسته این شرکت توسط بیش از ۸۰ اختراع جلودار است. در گذشته ، این فناوری برای پرینت دوچرخه های برای تولیدکنندگان کالیفرنیایی Franco Bicycles به منظور کاهش زمان سربازی و برای دوچرخه های الکترونیکی آینده Superstrata مبتنی بر کالیفرنیا برای از بین بردن نیاز به چسباندن یا جوشکاری استفاده می شد.

در اوایل سال جاری ، AREVO با استودیو Branch Creative برنده جایزه شد تا اسکوتر برقی “اسکاتلندی” را طراحی و پرینت کند که دارای قاب ، فرمان و میلنگ کامپوزیت فیبر کربن یکپارچه است. این شرکت همچنین از پرینتر سه بعدی Aqua 2 خود برای تولید پرینتر سه بعدی برای تولید قاب های دوچرخه کامپوزیت یکپارچه با Superstrata مبتدی استفاده کرده است.

 

امکانات جدید پرینت سه بعدی AREVO

این شرکت در حال حاضر ساخت تاسیسات جدید افزودنی کامپوزیت الیاف پیوسته خود را که بزرگترین آن در جهان است ، به پایان رسانده است. این مرکز میزبان طیف وسیعی از سیستم های تولید است. از جمله ۷۰ سیستم Aqua 2 که سال گذشته رونمایی شد.

Aqua 2 با تمرکز بر پرینت  قطعات فیبر کربن پیوسته با ابعاد بزرگ ، یک ماشین پرسرعت طراحی شده است که می تواند تا اندازه یک متر مکعب پرینت کند. این دستگاه می تواند تا چهار برابر سریعتر از نسخه قبلی خود پرینت کند ، بنابراین برای ایجاد سریع قطعات سفارشی در صورت تقاضا مناسب است. سیستم های Aqua 2 برای پرینت سه بعدی قاب دوچرخه ، تجهیزات ورزشی ، قطعات خودرو ، اجزای هوافضا و سازه های معماری استفاده شده است.

اکنون که این شرکت امکانات جدید خود را تکمیل کرده است ، شروع به پرینت سه بعدی قطعات کامپوزیت برای دوچرخه ها و دوچرخه های الکترونیکی Superstrata و مهندسی محصول برای اسکوترهای الکترونیکی اسکاتلند می کند. این شرکت اشاره کرد که قرار است به زودی سومین محصول مصرفی خود را نیز عرضه کند.علاوه بر اتمام تسهیلات جدید ، AREVO در آخرین دور تامین مالی خود ۲۵ میلیون دلار جمع آوری کرده است. این دور توسط Khosla Ventures مدیریت شد و مشارکت بنیانگذاران Fund ، GGVC ، Alabaster و Defy را شاهد بود.

AREVO در طول این سالها از حمایت سرمایه گذاران متعددی برخوردار شده است و در سال ۲۰۱۶ ۷ میلیون دلار برای توسعه عملیات خود و توسعه قطعات قوی و سبک برای استفاده در برنامه های تولیدی جمع آوری کرده است. بعداً ، در سال ۲۰۱۸ ، شرکت ۱۲.۵ میلیون دلار از بودجه سری B را برای تقویت تلاش های تحقیق و توسعه خود به کار بست. این شرکت به همراه راه اندازی پرینتر سه بعدی Aqua 2 ، که از آن برای توسعه بیشتر فناوری پرینت سه بعدی با فیبر کربن استفاده کرده است ، مبلغ ۲۵ میلیون دلار دیگر سرمایه گذاری کرده است.

آخرین سرمایه گذاری AREVO مجموع پول جمع آوری شده توسط این شرکت را به ۸۵ میلیون دلار می رساند و برای استخدام مهندسان جدید و پشتیبانی از عملیات آن استفاده می شود.وو افزود: “ما در حال افزایش تیم هستیم و به دنبال مهندسان اصلی (مکانیک ، لیزر/اپتیک ، برق) در ایالات متحده و ویتنام هستیم تا به ما بپیوندند.”

 

۵/۵ (۱ Review)

نظرات کاربران