خودتان اسپینر بسازید! آموزش ساخت اسپینر – ۲

 اسپینر خود ر به سادگی بسازید

در ویدیو آموزش ساخت اسپینر ۲ روش ساده ای برای ساخت اسپینر نشان می دهیم که تنها چیزی که برای آن نیاز دارید بلبرینگ ، چسب ۱۲۳ و نخ است!

فیجت ها ابزار های محبوبی هستند که درواقع کاربرد فیزیکی خاصی ندارند اما کار با آنها لذت بخش و آرامش بخش است.  فیجت در هر خانه ای پیدا می شود و ساده ترین چیزها می توانند به عنوان فیجت استفاده شوند. دکمه خودکار، جوی استیک یا حتی حرکات اعضای بدن مثل پا جزو چیزهایی هستند که به طور روزمره سوژه فیجت قرار می گیرند.

فیجت ها انواع مختلفی دارند برخی خاصیت چرخشی دارند و برخی خاصیت های دیگر لمسی مانند دکمه ، کلید و … که در شکل به انواع آن ها اشاره شده است.


اسپینر برای تمدد اعصاب

اسپینر ها نوع خاصی از فیجت هستند که مدتی است بسیار در جامعه معمول شده اند و همه سنین و اقشار از آنها برای تمدد اعصاب استفاده می کنند.اسپینرها برای کاهش استرس طراحی شده‌اند. یک اسپینر معمولی دارای دو یا سه شاخه و یک یاتاقان در وسط است. کاربر، وسط اسپینر را گرفته و شاخه‌های آن را به چرخش در می‌آورد. طراحی این محصول با مواد زیادی از جمله برنج، فولاد، تیتانیوم، مس، آلومینیوم و پلاستیک چاپ شده توسط پرینتر سه بعدی انجام می‌شود. یاتاقان این وسیله از سرامیک، یا پرینت سه بعدی فلز (فولاد یا کروم) و یا یک ماده ترکیبی ساخته می‌شود. همچنین، طراحی یاتاقان در مدت زمان چرحش، لرزش و صدا نیز تأثیر دارد و باعث ایجاد فیدبک‌های مختلف می‌شود.

اسپینرها با توجه به  خاصیت چرخش بسیار سریعی که دارند توهم بصری خاصی ایجاد می کند که نگاه کردن به آن در کنار خود این عمل فیزیکی به فرد آرامش می دهد. اگر شما هم آن دسته از افراد هستید که همیشه موقع نشستن پای خود را تکان میدهید یا با وسیله ای مثل خودکار بازی می کنید این اسپینر ها برای شما ساخته شده است.با  میتوانید آموزش ساخت اسپینر۲ خودتان خالق اسپینرتان باشید.


 

۵/۵ (۱ Review)

نظرات کاربران