با آموزش های دوین مونتس ظرف های هیجان انگیز بسازید

پرینت سه بعدی محفظه ای برای اشیاء ریز

دوین مونتس، طراح و سازنده ی سه بعدی، یک مجموعه پرینت ظرف های سه بعدی با عنوان “Super Satisfying Twist Containers” به عنوان جا برای اشیاء کوچک طراحی کرده است.  طرز ساخت و استفاده از این مجموعه را در کانال یوتیوب مونتس می توانید ببینید.

ظروفی که دوین مونتس طراحی و پرینت سه بعدی کرده است، شاید از شگفت انگیز ترین ظروفی باشند که تا به حال برای نگه داری وسایل ساخته شده اند.

شاید اسم “رضایت بخش ترین” برای این ظروف کمی اغراق آمیز باشد، اما اگر آنها را از نزدیک ببینید و امتحانشان کنید، می بینید که ظرف داخلی لیز خورده و از درون ظرف خارجی، خارج می شود. هر ظرف پرینت شده ای شامل دو ( یا بیشتر ) نیمه تو خالی می باشد که یکی از آنها متناسب با دیگری است و درون آن قرار می گیرد.

مونتس در توضیح ویدئوهای خود می گوید: همه این طرح ها اساسا تکراری از یک مفهوم هستند. ایده اصلی این است که من ظرفی با دو پوسته داخلی و خارجی دارم ، که در یکدیگر پیچیده اند.

مونتس برای کسانی که دوست دارند تجربه ی داشتن “Super Satisfying Twist Containers” را حس کنند، مدل های خود را آپلود کرده که می توانید به صورت رایگان آن را دانلود کنید.
مدل های سه بعدی دوین مونتس را می توانید از اینجا رایگان دانلود کرده و بعد از مشاهده قیمت پرینت سه بعدی به راحتی برای تولید از خدمات پرینت سه بعدی ۳DFAST استفاده کنید.

 

پرینت ظرف های سه بعدی

پرینت ظرف های سه بعدی

خدمات پرینت سه بعدی

خدمات پرینت سه بعدی

۰/۵ (۰ Reviews)

نظرات کاربران