راهنمای سفارش آنلاین

برای سفارش پرینت سه بعدی مدل به صورت آنلاین شما می توانید از قسمت «آپلود مدل» که در بالای صفحه قرار دارد، به صفحه ی سفارش وارد شوید. مراحل کار به شرح زیر است:

۱- بارگذاری فایل قطعه:

ابتدا مدل خود را در فرمت STL یا OBJ  آپلود کنید. شما می توانید با کلیک چپ ماوس مدل بارگذاری شده را در زوایای مختلف بچرخانید و با استفاده از چرخانک وسط ماوس مدل را بزرگ یا کوچک نمایید.

اگر ابعاد مدل بزرگتر از محدوده دستگاه پرینتر باشد، یا در موارد دیگر به منظور حفظ کیفیت سفارش ثبت شده، لازم است  قطعه به صورت چند تکه تولید شده و سپس تکه های پرینت شده به یکدیگر متصل شود. در این صورت کارشناسان ما پیش از شروع به کار با شما تماس گرفته و در مورد جزئیات این عمل توضیحات لازم را به شما عرضه می کنند. همچنین در صورتی که مایل به ساخت قطعه نبودید می توانید سفارش خود را لغو کرده و پول پرداختی را به طور کامل دریافت نمایید.

۲- تنظیمات ساخت:

پس از بارگذاری طرح مورد نظر، موارد زیر به منظور شروع فرآیند ساخت باید تعیین گردند:

      ماده اولیه پرینت:

یکی از مهمترین پارامترهایی که باید به منظور ساخت قطعه تعیین گردد، ماده اولیه ساخت آن می باشد. از منوی سمت چپ بالای صفحه می توانید ماده مورد نظر خود و رنگ آن را انتخاب کنید.

      کیفیت پرینت:

در این قسمت شما می توانید ضخامت لایه پرینت خود را مشخص کنید. هرچه ضخامت لایه کمتر باشد ، کیفیت سطح بهتر و مدل صیقلی تری خواهید داشت.

۱- جزئیات بالا(۵۰ میکرون و کمتر) تنها با تکنولوژی SLA و ماده اولیه رزین یا واکس قابل تولید است. این کیفیت بیشتر برای اجسام با جزئیات بالا به منظور قالب گیری جواهرات یا کارهای مهندسی دقیق استفاده می شود.

۲-کیفیت عالی با تکنولوژِی معمول FDM انجام می شود و بهترین کیفیت برای احجامی است که مقطع عمودی آنها تغییرات سریعی دارد و زوایای مایل دارند.

۳- کیفیت خوب با تکنولوژی معمول FDM با ضخامت لایه ۲۰۰ میکرون انجام می شود که برای طرح هایی با جزئیات متوسط مناسب است.

۴- کیفیت متوسط با تکنولوژی معمول FDM با ضخامت لایه ۳۰۰ میکرون انجام می شود که برای طرح هایی که در ارتفاع تغییرات زیادی ندارند و خطوط مایل زیادی ندارند مناسب است

      تراکم داخلی:

تراکم داخلی در واقع میزان پر بودن حجم نهایی است که پرینت گرفته می شود. بر اساس نیاز، جسم می تواند کاملا” توخالی(۰%) یا کاملا” توپر(۱۰۰%) باشد. پیشنهاد برای کارهای معمول عددی بین ۱۰ تا ۲۰ درصد می باشد اما برای کارهایی که نیاز به مقاومت بالا دارند بهتر است از درصد تراکم بالاتری استفاده کنید.

۳ –مقیاس:

پس از بارگذاری مدل سه بعدی، ابعاد و حجم آن در قسمت سایز نشان داده می شود. شما می توانید مقیاس ساخت مدل مورد نظر خود را به طور پیوسته با استفاده از نشانگر نشان داده شده تغییر دهید. علاوه بر این می توانید مقیاس مورد نظر خود را به صورت عدد در کادری که در کنار نشانگر قرار دارد، وارد نمایید.

 

ساخت سفارش شما بلافاصله پس از پرداخت شروع می شود. در صورتی که ابهامی در مدل وجود داشته باشد، کارشناسان ما با شما تماس می گیرند.تلاش ما حداقل کردن زمان سفارش تا تحویل کالا است. تخمین اولیه این زمان حدود ۳  روز کاری می باشد، هرچند می تواند کمتر این زمان نیز صورت پذیرد.