چالش طراحی محصول سه بعدی برای ولنتاین

طراحی هدیه ولنتاین ۲۰۱۸ در چالش طراحی محصولات پرینت سه بعدی 

زیورآلات | دکوری  | گجت | یادگاری | عروسک | رومیزی

چالش طراحی محصول چیست؟

چالش های طراحی محصول در واقع رقابت هایی است که طراحان در آن ها با موضوعی مشخص به رقابت می پردازند. استفاده از خرد و خلاقیت جمعی در حل مشکلات، اصلی ترین هدف چالش های طراحی هستند. امروزه اغلب شرکت های بزرگ به جای استخدام استودیوهای طراحی برای انجام پروژه ها با استفاده از چالش های طراحی نیازهای خود را در زمینه طراحی برطرف می کنند. چالش های طراحی محصول به طراحان این امکان را می دهد که نسبت به یک موضوع واحد نگاه های مختلفی پیدا کنند و راه های خلاقانه حل مشکل را شناسایی کنند.

طراحی هدیه ولنتاین

موضوع چالش

طراحی محصول خلاقانه مناسب برای هدیه‌ی ولنتاین، که قابلیت پرینت شدن سه بعدی را داشته باشد.

طراحی هدیه ولنتاین

پس از ایده‌پردازی و طراحی محصول، مدل سه‌بعدی محصول را با فرمت STL و یا OBJآپلود نموده و فرم زیر را پر کنید. لطفا اطلاعات شخصی و اطلاعات تماستان را دقیق وارد کنید. پس از دریافت آثار، محصولات در فروشگاه آنلاین محصولات سه‌بعدی ۳DFASTبا نام طراح آن (استودیوی طراحی) قرارداده می‌شوند و در طول برگزاری چالش، تبلیغات گسترده‌ای برای فروش محصولات انجام خواهد شد. نکته: فروش، تولید، بسته‌بندی و ارسال محصولات به عهده‌ی طراح نمی‌باشد و تیم برگزارکننده مسئولیت آن ‌را به عهده دارد.

طراحی هدیه ولنتاین
طراحی هدیه ولنتاین

داوری آثار و جوایز:

معیار داوری ترکیبی از تعداد و جمع کل مبلغ فروش محصول است، به نحوی که ۳ محصولی که بیشترین تعداد فروش و جمع کل مبلغ فروش را در پایان چالش داشته باشند به عنوان محصول برتر معرفی خواهند شد.

۳۰٪ از مبلغ فروش محصولات به طراحان تعلق می گیرد. علاوه بر آن به نفرات اول تا سوم یک عدد ربع سکه اهدا می گردد.

 

[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true” ajax=”true”]

قوانین:

تمامی حقوق معنوی اثر متعلق به طراح آن می‌باشد.

همه ی مدل های سه بعدی باید قابلیت پرینت سه بعدی شدن داشته باشند. برای اطلاعات بیشتر در زمینه بهینه سازی مدل های سه بعدی برای پرینت می توانید به مدرسه پرینت سه بعدی مراجعه کنید و یا با ما تماس بگیرید.

مدل ها در قالب فایل های STL و OBJ ارسال شوند. مدلها یا با استفاده از تکنولوژی های FDM، SLS، Binderjet و … بعد از پولیش کاری به محصول تبدیل شوند یا اینکه از رزین ریخته گری یا قالب گیری استفاده شود و بعد از انجام مرحله ریخته گری محصول نهایی به دست آید

۳۰ درصد از فروش هر محصول در فروشگاه به طراح تعلق می‌گیرد.

طرح هایی با ویژگی های غیراخلاقی و مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران در چالش شرکت داده نمی‌شوند