محصولات مجسمه های سه بعدی تمام رنگی

رزرو نوبت اسکن سه بعدی

شما می توانید با تعیین تاریخ مد نظرتان و پرداخت هزینه مشخصی اقدام به رزرو نوبت کنید. در روز مشخص شده در محل آتلیه (تهران – خیابان میرزای شیرازی) منتظر شما خواهیم بود. پروسه اسکن سه بعدی لحظه ای است و با استفاده از چندین دوربین DSLR همزمان انجام می شود. بعد از مرحله اسکن سه بعدی، مدل سه بعدی شما توسط پرینتر سه بعدی تولید می شود. در کمتر دو هفته مجسمه تمام رنگی شما به دستتان می رسد. برای رزرو نوبت اسکن سه بعدی جهت ساخت مجسمه سه بعدی برروی گزینه زیر کلیک کنید.

خرید کارت هدیه

اگر می خواهید برای یکی از عزیزانتان کادویی ماندگار تدارک ببینید. کارت هدیه مجسمه های تمام رنگی گزینه مناسبی است. این کارت به گیرنده اش این امکان را می دهد تا هر زمانی که مد نظر داشته باشد به آتلیه بیاید و بعد از اسکن سه بعدی مجسمه اش را درب منزل تحویل بگیرد. با کلیک برروی گزینه زیر می توانید نوع مجسمه سه بعدی و ابعاد مدنظرتان که می خواهید هدیه بدهید را مشخص کنید.

طراحی از روی عکس

اگر می خواهید یک هدیه اختصاصی به کسی بدهید و به معنای واقعی عزیزانتان را سورپرایز کنید یا به هر دلیلی شخصی که میخواهید مجسمه تمام رنگی او را بسازید نمی تواند به آتلیه اسکن سه بعدی بیاید، می توانید از طراحان ماهر ما استفاده کنید و با ارسال چند عکس و کمی توضیح در مورد جزئیات از ما بخواهید تا مجسمه سه بعدی را از روی عکس طراحی و تولید کنیم. این روش نسبت به سایر روش ها نیازمند کمی زمان و هزینه بیشتر است. اما به معنای واقعی یک کادو شخصی سازی شده و خاص رو می تونید داشته باشید