مجسمه ی سه بعدی تمام رنگی خودت رو بساز

مجسمه سه بعدی تمام رنگی
ساخت مجسمه سه بعدی با پرینتر سه بعدی

مجسمه سه بعدی تمام رنگی

مجسمه‌های سه بعدی جایگزین فوق‌العاده‌ای برای عکس‌های خانوادگی و یادگاری است. یک یادگاری سه بعدی قابل لمس با جزئیات بسیار بالا. در بین تمام محصولاتی که با پرینتر سه بعدی تولید می‌شوند این مجسمه‌ها بسیار پرطرفدارند. یک دکوری ویژه یا یک هدیۀ خاص. اگر برای لحظات خوب و به یاد ماندنی زندگی‌تان ارزش ویژه‌ای قائلید این مجسمه‌ها یک اتفاق ماندگار برای شماست. شما از انتخاب برخوردارید تا بین مجسمۀ تمام قد یا مجسمه نیم تنه انتخاب کنید این تندیس‌های سه بعدی برروی یک پایه شکیل چوبی قرار می‌گیرند و حال و هوای خوبی به منزل شما می‌بخشند.

زیبایی این مجسمه‌ها زمانی دو چندان می‌شود که به صورت خانوادگی ساخته شده باشند و یک لحظۀ خاص از زندگی شما را نمایش بدهند. مجسمه سه بعدی کودک نیز بسیار زیبا می‌شود. به  خصوص اگر در دوران رشد چندین مجسمه از فرزند دلبندتان بسازید و در کنار هم بچینید. در ضمن ۳DFAST برای عکس‌های سه بعدی خانوادگی تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته است که می‌توانید از آن بهره ببرید.

ساخت مجسمه سه بعدی با پرینتر سه بعدی

با استفاده از پتلفرم رزرو نوبت مجسمه تکی یا خانوادگی می‌توانید با استفاده از پرینت سه بعدی مجسمه سه بعدی خود و عزیزانتان را در اندازه دلخواه – از ۱۰ سانتیمتر تا اندازه واقعی – و تمام رنگی تولید کنید.نحوه عملکرد اسکنر سه بعدی به این شکل است که در یک لحظه تعداد زیادی دوربین دیجیتال از شما عکس می‌گیرد. مدل سه بعدی شما با استفاده از این عکس ها به دست می‌آید سپس مجسمه سه بعدی با استفاده از پرینتر سه بعدی به صورت تمام رنگی پرینت می‌شود. و یک یادگاری زیبا و با جزئیات دقیق از لحظات خوب زندگی شما تولید می‌شود. جنس این مجسمه‌ها از پودر سنگ (sand stone) است.

به شما توصیه می‌کنیم زمانی که برای اسکن به آتلیه تشریف می‌آورید لباس های روشن و طرح‌دار بپوشید. رنگ‌های روشن در مجسمه سه بعدی بسیار جذاب‌تر می‌شوند و همچنین لباس‌های طرح بیشتر به چشم می‌آیند و خودنمایی می‌کنند و مجسمه شما را بسیار زنده و زیباتر جلوه می‌دهند.

مجسمه پرینت سه بعدی تمام رنگی

مجسمه سه بعدی یک هدیه خاص

هدیه دادن و هدیه گرفتن یک عمل لذت‌بخش است. اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که برای مناسبت‌های مهم زندگی خود و عزیزانشان اهمیت قائلند، مجسمه سه بعدی یک انتخاب عالی برای شماست. اگر مناسبت‌هایی مثل تولد، سالگرد ازدواج یا ولنتاین را پیش رو دارید چه چیزی بهتر از کارت هدیه مجسمه سه بعدی؟ با هدیه دادن این کارت می‌توانید گیرنده را سه بار خوشحال کنید. یک بار زمانی که کارت هدیه مجسمه به دستش می‌رسد، یک بار زمانی که برای اسکن به آتلیه می‌رود و یک بار زمانی که مجسمه تمام قد یا نیم تنه‌اش در ابعاد ۱۰ تا ۳۵ سانتی‌متری به دستش می‌رسد.

کارت‌های هدیه ۳DFAST برای مجسمه‌های سه بعدی قابلیت شخصی‌سازی دارند و شما می‌توانید جمله ای که می‌خواهید را بر روی آن بنویسید و حتی جنس و ظاهر کارت مشخص کنید و در یک بسته‌بندی شکیل و جذاب کارت هدیه را به عزیزان و دوستانتان تقدیم کنید.